"Pytanie na śniadanie" TVP 2 i "Dzień dobry TVN" straciły widzów
"Pytanie na śniadanie" we wrześniu było chętniej oglądane niż "Dzień dobry TVN" (screen Pytanie.tvp.pl)
We wrześniu "Pytanie na śniadanie" TVP 2 oglądało średnio o 92 tys. widzów więcej niż konkurencyjne "Dzień dobry TVN".
"Pytanie na śniadanie", nadawane od 7.55 do 11.15, gromadziło w telewizyjnej Dwójce średnio 439 tys. widzów - o 28 tys. mniej niż we wrześniu 2019 roku. Udział TVP 2 w rynku w tym czasie w grupie ogólnej wyniósł 9,38 proc. (spadek z 10,37 proc.), a w komercyjnej - 9 proc. (spadek z 11,69 proc.).
"Dzień dobry TVN", emitowane między 8 a 11.30, śledziło średnio 347 tys. widzów - 41 tys. mniej niż przed rokiem. TVN, emitując program, miał 7,27 proc. w grupie ogólnej (spadek z 8,73 proc.) i 9,81 proc. w komercyjnej (spadek z 12,26 proc.).
Z kolei "Nowy dzień" Polsat News przyciągał do Polsatu w godz. 6.00-8.40 średnio 302 tys. widzów, tj. o 6 tys. mniej niż rok wcześniej. Polsat w grupie ogólnej notuje 11,44 proc. udziału w rynku (wzrost z 10,7 proc.), a w komercyjnej - 14,25 proc. (wzrost z 12,27 proc.). Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 07.10.2020)