Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 02, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 liderem w grupie ogólnej, Puls i TVN Siedem z dużym wzrostem w komercyjnej

W grupie komercyjnej Polsat miał minimalną przewagę nad TVN (fot. Jeshoots.com/Pexels)

TVP 1 we wrześniu miała największy udział w widowni telewizyjnej w grupie ogólnej, a w komercyjnej - Polsat, który miał tylko minimalną przewagę nad TVN. W grupie komercyjnej istotny wzrost osiągnęły TV Puls i TVN Siedem.

W grupie ogólnej TVP 1 miała 9,51 proc. udziału w rynku, co oznacza spadek z 9,79 proc. we wrześniu 2019 roku. Drugie miejsce utrzymał Polsat, uzyskując 8,92 proc. wobec 9,69 proc. przed rokiem. Trzeci był TVN z udziałem na poziomie 7,64 proc. (spadek z 8,93 proc.), a czwarta TVP 2, której udział wyniósł 7,55 proc. (spadek z 8,55 proc.). Łącznie kanały z tzw. wielkiej czwórki miały 33,62 proc. (36,96 proc. rok temu). Pierwszą piątkę zamyka TVN 24, notując wzrost z 4,42 proc. do 4,97 proc.

Kolejne miejsca w pierwszej dziesiątce zajęły: TV Puls - 4,2 proc (wzrost z 3,46 proc.), TVP Info - 4,1 proc. (wzrost z 3,74 proc.), TV 4 - 4,08 proc. (wzrost z 3,81 proc.), TVN Siedem - 3,52 proc. (wzrost z 3,07 proc.) i TTV - 2,12 proc. (spadek z 2,25 proc.).

W grupie komercyjnej Polsat rok do roku zmniejszył udział z 10,87 proc. do 10,05 proc., a TVN - z 11,93 proc. do 10,04 proc. TVP 2 zanotowała spadek z 7,41 proc. do 6,07 proc., a TVP 1 - z 6,79 proc. do 5,27 proc.

Kolejne były: TV Puls - 4,88 proc. (wzrost z 3,77 proc.), TVN Siedem - 4,81 proc. (wzrost z 3,33 proc.), TV 4 - 3,85 proc. (wzrost z 3,46 proc.). TTV - 3,3 proc. (wzrost z 3,27 proc.), TVN 24 - 2,81 proc. (wzrost z 2,18 proc.), Puls 2 - 2,48 proc. (wzrost z 1,94 proc.).

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 02.10.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.