Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 02, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 liderem w grupie ogólnej, Puls i TVN Siedem z dużym wzrostem w komercyjnej

W grupie komercyjnej Polsat miał minimalną przewagę nad TVN (fot. Jeshoots.com/Pexels)

TVP 1 we wrześniu miała największy udział w widowni telewizyjnej w grupie ogólnej, a w komercyjnej - Polsat, który miał tylko minimalną przewagę nad TVN. W grupie komercyjnej istotny wzrost osiągnęły TV Puls i TVN Siedem.

W grupie ogólnej TVP 1 miała 9,51 proc. udziału w rynku, co oznacza spadek z 9,79 proc. we wrześniu 2019 roku. Drugie miejsce utrzymał Polsat, uzyskując 8,92 proc. wobec 9,69 proc. przed rokiem. Trzeci był TVN z udziałem na poziomie 7,64 proc. (spadek z 8,93 proc.), a czwarta TVP 2, której udział wyniósł 7,55 proc. (spadek z 8,55 proc.). Łącznie kanały z tzw. wielkiej czwórki miały 33,62 proc. (36,96 proc. rok temu). Pierwszą piątkę zamyka TVN 24, notując wzrost z 4,42 proc. do 4,97 proc.

Kolejne miejsca w pierwszej dziesiątce zajęły: TV Puls - 4,2 proc (wzrost z 3,46 proc.), TVP Info - 4,1 proc. (wzrost z 3,74 proc.), TV 4 - 4,08 proc. (wzrost z 3,81 proc.), TVN Siedem - 3,52 proc. (wzrost z 3,07 proc.) i TTV - 2,12 proc. (spadek z 2,25 proc.).

W grupie komercyjnej Polsat rok do roku zmniejszył udział z 10,87 proc. do 10,05 proc., a TVN - z 11,93 proc. do 10,04 proc. TVP 2 zanotowała spadek z 7,41 proc. do 6,07 proc., a TVP 1 - z 6,79 proc. do 5,27 proc.

Kolejne były: TV Puls - 4,88 proc. (wzrost z 3,77 proc.), TVN Siedem - 4,81 proc. (wzrost z 3,33 proc.), TV 4 - 3,85 proc. (wzrost z 3,46 proc.). TTV - 3,3 proc. (wzrost z 3,27 proc.), TVN 24 - 2,81 proc. (wzrost z 2,18 proc.), Puls 2 - 2,48 proc. (wzrost z 1,94 proc.).

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 02.10.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.