Monika Kostecka zakończyła pracę w Scholz & Friends Warszawa
Monika Kostecka dołączyła do agencji Scholz & Friends Warszawa w 2018 roku (fot. materiały prasowe)
Monika Kostecka, account director w Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F), zakończyła pracę w agencji.
Kostecka zarządzała m.in. zespołem odpowiedzialnym za obsługę sieci dyskontów Aldi. Do jej obowiązków należały: całościowa obsługa Aldi w zakresie ATL, BTL i digital, koordynowanie prac związanych z budową wizerunku marki i strategią komunikacji oraz prowadzenie bieżących projektów i budżetu. Obowiązki Kosteckiej przejęła Paulina Mucha - awansowana ze stanowiska account supervisor. Mucha z Scholz & Friends związana jest od prawie 5 lat. Wcześniej przez rok pracowała w agencji The Digitals, związana była też z agencją Formind.
Monika Kostecka karierę rozpoczęła w dziale marketingu nieistniejącej już sieci hipermarketów Geant. Następnie pracowała w dziale marketingu sieci Real. Od 2009 roku związana jest z rynkiem agencyjnym, gdzie przez prawie 10 lat pracowała dla agencji Saatchi & Saatchi. W kwietniu 2018 roku dołączyła do Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) na stanowisko account supervisor. Początkowo pracowała w warszawskim oddziale agencji, następnie przeprowadziła się do Katowic, gdzie odpowiedzialna była za otwarcie filii agencji i jej nowe biuro: powstał tam kilkunastoosobowy zespół obsługujący w pełnym zakresie gazetki handlowe oraz CMS dla niemieckiej sieci dyskontów Aldi.
(AMS, 02.10.2020)