Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 02, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Monika Kostecka zakończyła pracę w Scholz & Friends Warszawa

Monika Kostecka dołączyła do agencji Scholz & Friends Warszawa w 2018 roku (fot. materiały prasowe)

Monika Kostecka, account director w Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F), zakończyła pracę w agencji.

Kostecka zarządzała m.in. zespołem odpowiedzialnym za obsługę sieci dyskontów Aldi. Do jej obowiązków należały: całościowa obsługa Aldi w zakresie ATL, BTL i digital, koordynowanie prac związanych z budową wizerunku marki i strategią komunikacji oraz prowadzenie bieżących projektów i budżetu. Obowiązki Kosteckiej przejęła Paulina Mucha - awansowana ze stanowiska account supervisor. Mucha z Scholz & Friends związana jest od prawie 5 lat. Wcześniej przez rok pracowała w agencji The Digitals, związana była też z agencją Formind.

Monika Kostecka karierę rozpoczęła w dziale marketingu nieistniejącej już sieci hipermarketów Geant. Następnie pracowała w dziale marketingu sieci Real. Od 2009 roku związana jest z rynkiem agencyjnym, gdzie przez prawie 10 lat pracowała dla agencji Saatchi & Saatchi. W kwietniu 2018 roku dołączyła do Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) na stanowisko account supervisor. Początkowo pracowała w warszawskim oddziale agencji, następnie przeprowadziła się do Katowic, gdzie odpowiedzialna była za otwarcie filii agencji i jej nowe biuro: powstał tam kilkunastoosobowy zespół obsługujący w pełnym zakresie gazetki handlowe oraz CMS dla niemieckiej sieci dyskontów Aldi.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 02.10.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.