TVP 2 w paśmie "Ameryka da się lubić" wiceliderem rynku
TVP 2 w paśmie "Ameryka da się lubić" ma gorszy wynik niż TVP 1 (fot. Piotr Molecki/East News)
Średnio 1,25 mln widzów przyciąga do TVP 2 nowy program rozrywkowy "Ameryka da się lubić".
Program oglądać można w soboty o 20, od 12 września. Podczas emitowania "Ameryka da się lubić" Dwójka ma średnio 9,8 proc. udziału w rynku - mniej niż TVP 1 (10,1 proc.), a więcej od Polsatu (8,16 proc.) i TVN (7,34 proc.). W grupie komercyjnej udział anteny jest niższy i wynosi 6,86 proc.
Gospodynią programu "Ameryka da się lubić" jest Ida Nowakowska-Herndon. Nawiązuje on do formatu "Europa da się lubić" i ukazuje różne aspekty życia w Stanach Zjednoczonych.
Dwójka po tym programie pokazuje muzyczny talent show "The Voice of Poland". Jedenastą edycję po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,74 mln widzów, tj. o 91 tys. więcej, niż gromadziła po trzech tygodniach dziesiąta edycja przed rokiem (wówczas program zaczynał się o 20.05). Udział TVP 2 w rynku podczas "The Voice of Poland" wynosi 14,89 proc. (Polsat ma 8,07 proc., TVP 1 - 7,73 proc., TVN - 5,59 proc.). W grupie komercyjnej udział Dwójki jest nieco wyższy (15,04 proc.).
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 29.09.2020)