TVP 2: "Anything goes. Ale jazda!" z 900 tys. widzów
"Anything goes. Ale jazda!" prowadzi Elżbieta Romanowska (fot. materiały prasowe)
Nowy program rozrywkowy TVP 2 "Anything goes. Ale jazda!" ogląda średnio 900 tys. widzów.
Program zadebiutował w Dwójce w piątek 11 września. Wówczas o 20.45 pokazano dwa odcinki, a od kolejnego tygodnia oglądać można po jednym odcinku o 21.40.
Podczas emitowania "Anything goes. Ale jazda!" TVP 2 po trzech tygodniach w grupie ogólnej ma średnio 7,6 proc. udziału w rynku. Dwójka przegrywa z Polsatem (10,77 proc.), ale notuje lepsze wyniki od TVN (7,05 proc.) i TVP 1 (5,26 proc.). W grupie komercyjnej z udziałem na poziomie 6,83 proc. jest za TVN (12,5 proc.) i Polsatem (8,43 proc.).
"Anything goes. Ale jazda!" to polska wersja formatu "Anything goes" z biblioteki EndemolShine. Program prowadzi Elżbieta Romanowska. W każdym odcinku pojawia się sześć gwiazd reprezentujących różne zawody.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 29.09.2020)