Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 29, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 2: "Anything goes. Ale jazda!" z 900 tys. widzów

"Anything goes. Ale jazda!" prowadzi Elżbieta Romanowska (fot. materiały prasowe)

Nowy program rozrywkowy TVP 2 "Anything goes. Ale jazda!" ogląda średnio 900 tys. widzów.

Program zadebiutował w Dwójce w piątek 11 września. Wówczas o 20.45 pokazano dwa odcinki, a od kolejnego tygodnia oglądać można po jednym odcinku o 21.40.

Podczas emitowania "Anything goes. Ale jazda!" TVP 2 po trzech tygodniach w grupie ogólnej ma średnio 7,6 proc. udziału w rynku. Dwójka przegrywa z Polsatem (10,77 proc.), ale notuje lepsze wyniki od TVN (7,05 proc.) i TVP 1 (5,26 proc.). W grupie komercyjnej z udziałem na poziomie 6,83 proc. jest za TVN (12,5 proc.) i Polsatem (8,43 proc.).

"Anything goes. Ale jazda!" to polska wersja formatu "Anything goes" z biblioteki EndemolShine. Program prowadzi Elżbieta Romanowska. W każdym odcinku pojawia się sześć gwiazd reprezentujących różne zawody.

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 29.09.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.