Wokalista Bass Astral x Igo twarzą kampanii Blika
![](/images/contents/photo_63374_1600952170_big.jpg)
Kampania "Przelej słowa do piosenki" zachęca do dokonywania przelewów za pośrednictwem Blik (fot. materiały prasowe)
Operator systemu płatności Blik rozpoczął kampanię reklamową, której twarzą został Igor Walaszek, wokalista i autor tekstów duetu muzycznego Bass Astral x Igo.
Kampania "Przelej słowa do piosenki" zachęca do dokonywania przelewów za pośrednictwem systemu Blik. Najciekawsze tytuły przelewów, które zostaną zrealizowane w ten sposób, zostaną wykorzystane jako słowa piosenki, którą napisze Igor Walaszek (autorzy wykorzystanych w piosence tytułów przelewów otrzymają nagrodę pieniężną przesłaną Blikiem). Premiera piosenki ma odbyć się 20 października na Facebooku.
Celem kampanii jest zachęcenie użytkowników bankowości mobilnej do korzystania z tej formy płatności. "Nasza nowa kampania, która realizowana będzie w internecie, ma także zaangażować wszystkich, którzy już dziś korzystają z tego rozwiązania" - informuje Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR w Polskim Standardzie Płatności, operatorze systemu Blik.
Kampania prowadzona jest w mediach społecznościowych. Za strategię komunikacji, koncept kreatywny i jego wdrożenie odpowiadają agencje Change Serviceplan i Media Ready (należą do Group One).
Igor Walaszek był jednym z głównych wokalistów ubiegłorocznej trasy koncertowej Męskie Granie, realizowanej przez Grupę Żywiec. Duet Bass Astral x Igo współtworzy wraz z Kubą Traczem. Jest też członkiem zespołu Clock Machine.
(IKO, 24.09.2020)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)