Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 24, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wokalista Bass Astral x Igo twarzą kampanii Blika

Kampania "Przelej słowa do piosenki" zachęca do dokonywania przelewów za pośrednictwem Blik (fot. materiały prasowe)

Operator systemu płatności Blik rozpoczął kampanię reklamową, której twarzą został Igor Walaszek, wokalista i autor tekstów duetu muzycznego Bass Astral x Igo.

Kampania "Przelej słowa do piosenki" zachęca do dokonywania przelewów za pośrednictwem systemu Blik. Najciekawsze tytuły przelewów, które zostaną zrealizowane w ten sposób, zostaną wykorzystane jako słowa piosenki, którą napisze Igor Walaszek (autorzy wykorzystanych w piosence tytułów przelewów otrzymają nagrodę pieniężną przesłaną Blikiem). Premiera piosenki ma odbyć się 20 października na Facebooku.

Celem kampanii jest zachęcenie użytkowników bankowości mobilnej do korzystania z tej formy płatności. "Nasza nowa kampania, która realizowana będzie w internecie, ma także zaangażować wszystkich, którzy już dziś korzystają z tego rozwiązania" - informuje Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR w Polskim Standardzie Płatności, operatorze systemu Blik.

Kampania prowadzona jest w mediach społecznościowych. Za strategię komunikacji, koncept kreatywny i jego wdrożenie odpowiadają agencje Change Serviceplan i Media Ready (należą do Group One).

Igor Walaszek był jednym z głównych wokalistów ubiegłorocznej trasy koncertowej Męskie Granie, realizowanej przez Grupę Żywiec. Duet Bass Astral x Igo współtworzy wraz z Kubą Traczem. Jest też członkiem zespołu Clock Machine.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 24.09.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.