Discovery+ też szykuje serwis streamingowy
Discovery chce wejść w niszę między największych graczy na rynku serwisów streamingowych (fot. Kelly Sikkema/ Unsplash)
Discovery w pierwszym kwartale 2021 roku chce wprowadzić na rynek serwis streamingowy o nieustalonej jeszcze nazwie. Ponieważ w lipcu koncern zarejestrował znak towarowy Discovery+, najprawdopodobniej platforma ruszy pod taką właśnie nazwą.
David Zaslav, dyrektor generalny Discovery, zapowiadał uruchomienie serwisu jeszcze w tym roku, ale jednak nastąpi to później. Firma przewiduje dwie wersje - z reklamami i bez reklam - z zastrzeżeniem, że blok reklamowy nie może przekraczać pięciu minut na godzinę programu. Nie wiadomo jeszcze, ile będzie kosztował miesięczny abonament.
Discovery jest właścicielem takich kanałów telewizyjnych, jak Discovery, TLC, Food Network. Większość treści Discovery+ mają stanowić produkcje tych stacji, skoncentrowane na sprawach domu, kulinariach, stylu życia, a także filmy dokumentalne o tematyce naukowej.
(MAC, 24.09.2020)