Olga Adamkiewicz została chief growth officer w Artgeist
Olga Adamkiewicz była szefową komunikacji kandydata na prezydenta Szymona Hołowni (fot. materiały prasowe)
Olga Adamkiewicz dołączyła do zespołu Artgeist, właściciela marek Bimago i Artgeist.
Na stanowisku chief growth officer ma odpowiadać m.in. za realizację działań, których celem jest wzmocnienie sprzedaży w sklepach własnych firmy, i za zarządzanie pracą zespołu marketingowego. Zajmie się też rozwijaniem strategii asortymentowej i cenowej dla wszystkich kanałów sprzedaży.
Artgeist, inwestycja w portfelu funduszu private equity Resource Partners, to polska firma e-commerce o światowym zasięgu. Wrocławska spółka działa na internetowym rynku dekoracji ściennych, którego wartość rośnie po kilkanaście procent rocznie, a w Europie jest szacowana na ponad miliard euro.
Olga Adamkiewicz ma ponad 16-letnie doświadczenie w branży marketingowej. W roku 2020 jako szefowa komunikacji poprowadziła kampanię kandydata na prezydenta Szymona Hołowni. Wcześniej pełniła rolę vice-president w firmie usług marketingowo-technologicznych Brand New Galaxy, którą współzałożyła. Zajmowała się zapewnianiem spółce finansowania, relacjami inwestycyjnym, public relations i rozwojem nowego biznesu.
W latach 2013-2017 pracowała w Jerónimo Martins – najpierw jako marketing director, a następnie marketing and own brand director. Zarządzała prawie 20-osobowym zespołem i odpowiadała m.in. za stworzenie i realizację długoterminowej strategii brandingowej i marketingowej Hebe, jak również za wprowadzenie na rynek kilku marek własnych sieci. Na początku kariery zawodowej przez ponad 8 lat pracowała w dziale marketingu Procter & Gamble, gdzie zajmowała się m.in. rozwojem marek i kategorii, a także planowaniem mediów na Europę Środkową.
(AMS, 24.09.2020)