Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 24, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Olga Adamkiewicz została chief growth officer w Artgeist

Olga Adamkiewicz była szefową komunikacji kandydata na prezydenta Szymona Hołowni (fot. materiały prasowe)

Olga Adamkiewicz dołączyła do zespołu Artgeist, właściciela marek Bimago i Artgeist.

Na stanowisku chief growth officer ma odpowiadać m.in. za realizację działań, których celem jest wzmocnienie sprzedaży w sklepach własnych firmy, i za zarządzanie pracą zespołu marketingowego. Zajmie się też rozwijaniem strategii asortymentowej i cenowej dla wszystkich kanałów sprzedaży.

Artgeist, inwestycja w portfelu funduszu private equity Resource Partners, to polska firma e-commerce o światowym zasięgu. Wrocławska spółka działa na internetowym rynku dekoracji ściennych, którego wartość rośnie po kilkanaście procent rocznie, a w Europie jest szacowana na ponad miliard euro.

Olga Adamkiewicz ma ponad 16-letnie doświadczenie w branży marketingowej. W roku 2020 jako szefowa komunikacji poprowadziła kampanię kandydata na prezydenta Szymona Hołowni. Wcześniej pełniła rolę vice-president w firmie usług marketingowo-technologicznych Brand New Galaxy, którą współzałożyła. Zajmowała się zapewnianiem spółce finansowania, relacjami inwestycyjnym, public relations i rozwojem nowego biznesu.

W latach 2013-2017 pracowała w Jerónimo Martins – najpierw jako marketing director, a następnie marketing and own brand director. Zarządzała prawie 20-osobowym zespołem i odpowiadała m.in. za stworzenie i realizację długoterminowej strategii brandingowej i marketingowej Hebe, jak również za wprowadzenie na rynek kilku marek własnych sieci. Na początku kariery zawodowej przez ponad 8 lat pracowała w dziale marketingu Procter & Gamble, gdzie zajmowała się m.in. rozwojem marek i kategorii, a także planowaniem mediów na Europę Środkową.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 24.09.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.