Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 23, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Koniec Radia Wawa. "Alergia na Warszawę"

Po zmianie nazwy na antenie nadal grana będzie polska muzyka (fot. Hendrik B/Pexels)

Grupa ZPR Media szykuje rebranding sieci Radio Wawa - ustalił "Presserwis". Stacja ma zmienić nazwę na Super Nowa.

- Stacja "Wawa" jest źle postrzegana na prowincji. W innych miastach jest alergia na Warszawę - mówi Zbigniew Benbenek, przewodniczący rady nadzorczej Grupy ZPR Media. Rozgłośnia ma nadawać jako Super Nowa. Zmieni się nie tylko nazwa. - Nie chcemy, żeby radio było tylko szafą grającą, te czasy minęły. Bardziej stawiamy na słowo - zapowiada Zbigniew Benbenek.

Radio nadal ma grać jedynie polską muzykę (taki format wprowadzony został w 2004 roku). - Jaka to będzie muzyka, tego nie powiem, ale się zmieni. Będzie to bardziej spójne muzycznie radio - zapowiada Benbenek. Obecnie Radio Wawa gra przeboje lat 80. i 90., a także najnowsze piosenki, w tym disco polo.

Grupa ZPR Media już wcześniej przymierzała się do zmiany nazwy Radia Wawa, wówczas z tego pomysłu się wycofano.

Sieć Radio Wawa tworzy obecnie 13 stacji, poza Warszawą m.in. w Krakowie, Gdańsku, Szczecinie i Kielcach. Nadawca Radia Wawa - spółka International Communication - w 2019 roku miała 4,7 mln zł przychodów i 323 tys. zł zysku netto.

Do Grupy ZPR Media należą również: sieć Eska, ponadregionalne Vox FM i stołeczna Eska Rock. Zarządza również programem sieci Radio Plus.

W okresie czerwiec-sierpień 2020 roku sieć Radia Wawa miała 2 proc. udziału w czasie słuchania, a razem z Eską i Vox FM - 13 proc. (badanie Radio Track, realizowane przez Kantar).

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 23.09.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.