Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 23, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dorota Masłowska felietonistką "Tygodnika Powszechnego"

Dorota Masłowska jest laureatką Nagrody Nike (fot. Grażyna Makara)

Pisarka Dorota Masłowska dołączyła do grona felietonistów "Tygodnika Powszechnego" (Tygodnik Powszechny). Jej teksty pojawiać się będą dwa razy w miesiącu.

Pierwszy felieton ukazał się w dzisiejszym wydaniu tygodnika. "Zbyt łatwo przyswajamy sobie optykę »lubię to« – »nie lubię to«, ulegając złudzeniu, że lubienie albo nielubienie załatwia nasze stosunki z rzeczami. Gdy jednak wyjść poza nią, już kawałek dalej, zaraz za bramą, rozpościera się przestrzeń bez opinii Google'a. Tam byłoby wspaniale się przechadzać" – pisze w nim Masłowska.

W "Tygodniku" regularnie pojawiają się felietony Wojciecha Bonowicza, Anny Dziewit-Meller, Andrzeja Stasiuka, Pawła Bravo, Jana Klaty i Stanisława Mancewicza. Do jesieni 2019 roku felietonistą tytułu był Szymon Hołownia, zrezygnował, gdy ogłosił start w wyborach prezydenckich.

Dorota Masłowska jest pisarką, autorką sztuk teatralnych. Zadebiutowała w 2002 roku powieścią "Wojna polsko-ruska pod flagą biało-czerwoną", za którą otrzymała Paszport "Polityki". Kolejna powieść, "Paw królowej", przyniosła jej Nagrodę Nike. Pod pseudonimem Mister D. wydała płytę "Społeczeństwo jest niemiłe". Pisze też felietony dla "Dwutygodnika".

Według danych ZKDP w lipcu "Tygodnik Powszechny" miał średnią sprzedaż ogółem na poziomie 26 508 egz. (wzrost o 5,65 proc. w porównaniu z lipcem 2019 roku).

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(JSX, 23.09.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.