TVN w paśmie "MasterChefa" liderem w grupie komercyjnej
Pokazując "MasterChefa", TVN w grupie ogólnej przegrywa z TVP 1 i Polsatem, ale jest liderem w grupie komercyjnej (fot. Michał Stawowiak/Fokusmedia/TVN)
Kulinarny talent show "MasterChef" nowy sezon w TVN zaczął z widownią o 470 tys. niższą niż poprzedni. Dziewiątą edycję śledzi średnio 1,43 mln widzów.
TVN pokazuje nową serię programu od 6 września, w niedziele o 20. Podczas emitowania "MasterChefa" ma średnio 9,9 proc. udziału w rynku - mniej niż TVP 1 (15,77 proc.) i Polsat (11,36 proc.), a więcej od TVP 2 (5,28 proc.). W grupie komercyjnej TVN był jednak liderem, osiągając 13,61 proc.
Ósmą edycję "MasterChefa" we wrześniu 2019 roku po trzech odcinkach oglądało średnio 1,9 mln widzów.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 22.09.2020)