TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 22, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Naj" z największym spadkiem sprzedaży w lipcu

Średnia sprzedaż ogółem "Naj" wyniosła w lipcu 34 574 egz.

Wszystkie dwutygodniki poradnikowe w lipcu zanotowały dwucyfrowe spadki sprzedaży rok do roku. Największy miało "Naj" - o 33,31 proc., najmniejszy dotknął lidera zestawienia "Przyjaciółkę" - o 18,43 proc.

W lipcu średnia sprzedaż ogółem "Przyjaciółki" wyniosła 122 361 egz. (spadek o 18,43 proc. względem lipca 2019 roku), "Tiny" - 67 521 egz. (spadek o 25,51 proc.), "Pani Domu" - 47 396 egz. (spadek o 20,96 proc.), a "Naj" - 34 574 egz. (spadek o 33,31 proc.).

Z kolei w całym pierwszym półroczu średnia sprzedaż ogółem "Przyjaciółki" wyniosła 129 438 egz. (spadek o 22,17 proc. w stosunku do pierwszego półrocza 2019 roku). Na kolejnych miejscach były: "Tina" - 76 887 egz. (spadek o 27,71 proc.), "Pani Domu" - 49 614 egz. (spadek o 16,51 proc.) i "Naj" - 39 560 egz. (spadek o 38,47 proc.).

Wydawcą wszystkich tytułów jest Wydawnictwo Bauer.

Dane: Polskie Badania Czytelnictwa, audyt ZKDP.

(JSX, 22.09.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.