Media nie wzmacniają działów zagranicznych  |  Pożegnanie z Radiem Zet  |  Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Partner zarządzający w Foap  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Nowy program w ramówce Active Family  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Media nie wzmacniają działów zagranicznych  |  Pożegnanie z Radiem Zet  |  Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Partner zarządzający w Foap  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Nowy program w ramówce Active Family  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Media nie wzmacniają działów zagranicznych  |  Pożegnanie z Radiem Zet  |  Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Partner zarządzający w Foap  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Nowy program w ramówce Active Family  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 21, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Trwa konkurs dla dziennikarzy "Uzależnienia XXI wieku"

Uzależnienie od gier online, hazardu czy seksu znalazły się w międzynarodowej klasyfikacji ICD-10 Światowej Organizacji Zdrowia (fot. Chris Liverani/Unsplash)

Fundacja Inspiratornia zaprasza dziennikarzy do udziału w kolejnej edycji konkursu "Uzależnienia XXI wieku". Nabór prac trwa do północy 7 października.

Konkurs powstał w 2014 roku. W dotychczasowych edycjach ponad 130 dziennikarzy z całej Polski zgłosiło prawie 200 prac. W ubiegłym roku I miejsce przyznano Pawłowi Kapuście z Wirtualnej Polski za wywiad z byłym dziennikarzem sportowym Szymonem Bartnickim nt. uzależnienia od gry w zakładach bukmacherskich.

"Uzależnienie od gier online, hazardu czy seksu znalazły się już w międzynarodowej klasyfikacji ICD-10 opracowanej przez Światową Organizację Zdrowia" – mówi inicjatorka konkursu Maja Ruszpel. "Badania natomiast dowodzą, że Polacy zdają sobie niewielką sprawę z istnienia tych zagrożeń. To dlatego bardzo nam zależy, by inspirować media, dziennikarzy do upowszechniania wiedzy w tym zakresie" – dodaje.

Jak co roku, jury w składzie: reportażystka Katarzyna Surmiak-Domańska z Polskiej Szkoły Reportażu, dr Bernadeta Lelonek-Kuleta z KUL oraz dr hab. Barbara Giza, prof. Uniwersytetu SWPS, oceni prace w kategoriach: innowacyjność i ciekawość ujęcia tematu, warsztat dziennikarski, rzetelność przedstawionych informacji, oryginalność.

Konkurs zakończy uroczysta gala we Wrzeniu Świata w Warszawie, podczas której nastąpi wręczenie nagród laureatom. Patronami konkursu są: wydawnictwo Iskry oraz Uniwersytet SWPS, patronem medialnym jest magazyn „Press". Więcej informacji na stronie Fundacja-inspiratornia.pl lub pod numerem telefonu 606 662 355.

(CP, 21.09.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.