"Super TV" i "Tele Tydzień" z najmniejszym spadkiem sprzedaży wśród tv guide’ów
Średnia sprzedaż ogółem "Tele Tygodnia" w lipcu to 549 037 egz.
Najchętniej kupowane pismo w segmencie tv guide’ów to "Tele Tydzień". W lipcu wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży. Najmniejsze - "Super TV" i "Tele Tydzień" (oba Wydawnictwo Bauer), największe - "Ekran TV" (Wydawnictwo Prasowe Super Nowości).
Średnia sprzedaż ogółem "Tele Tygodnia" w lipcu to 549 037 egz. (spadek o 7,26 proc.). Dalej wśród tygodników były: "To & Owo" (Wydawnictwo Bauer) - 211 041 egz. (spadek o 10,83 proc.), "Magazyn Telewizyjny Kurier TV" (Wydawnictwo Bauer) – 88 104 egz. (spadek o 13,74 proc.), "Program TV" (Press-Media) – 51 145 egz. (spadek o 10,69 proc.).
Wśród dwutygodników liderem był "Tele Świat" (Wydawnictwo Bauer) – 213 070 egz. (spadek o 12,69 proc.). Dalej były: "TV 14" - 145 046 egz. (spadek o 10,74 proc.), "Super TV" - 75 617 egz. (spadek o 5,38 proc.), "Ekran TV" (Wydawnictwo Prasowe Super Nowości) – 22 854 egz. (spadek o 21,84 proc.).
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa, audyt ZKDP.
(JSX, 21.09.2020)