"Przyjaciółki" w Polsacie tracą prawie 400 tys. widzów
Pokazując "Przyjaciółki", w grupie komercyjnej Polsat przegrywa z TVN (fot. materiały prasowe)
16. sezon serialu obyczajowego "Przyjaciółki" ogląda w Polsacie średnio ok. 1,2 mln widzów - o 396 tys. mniej, niż gromadziła produkcja na początku sezonu jesiennego przed rokiem.
Nowy sezon "Przyjaciółek" w Polsacie oglądać można w czwartki o 21.05, od 3 września. Po pierwszych trzech odcinkach stacja ma w tym czasie średnio 9,35 proc. udziału w rynku - mniej niż TVP 1 (14,89 proc.) i TVN (12,1 proc.), ale więcej od TVP 2 (4,14 proc.). W grupie komercyjnej Polsat z udziałem na poziomie 11,92 proc. jest za TVN (16,2 proc.).
Pierwsze trzy odcinki 14. sezonu "Przyjaciółek" we wrześniu 2019 roku gromadziły w Polsacie średnio 1,59 mln widzów.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 21.09.2020)