Burda Media Polska z większym zyskiem w 2019 roku
Wśród tytułów wydawanych przez Burda Media Polska jest "Elle Man"
Wydawnictwo Burda Media Polska zakończyło 2019 rok z przychodami netto w wysokości 163,67 mln zł (wzrost o 12,84 proc. wobec 2018 roku). Zysk netto wyniósł 3,67 mln zł (wzrost o 493,88 proc.).
Koszty działalności operacyjnej spółki to 160,26 mln zł (wzrost o 12,6 proc.), w tym wynagrodzenia 30,16 mln zł (spadek o 2,83 proc.). W 2019 roku firma zatrudniała na etatach średnio 251 osób (o jedną mniej niż rok wcześniej).
Zysk spółki zostanie przeznaczony na pokrycie strat z lat ubiegłych.
Wydawnictwo wydaje kilkadziesiąt magazynów - luksusowe (m.in. miesięczniki "Glamour", "Elle" "Burda Style"), poradnikowe (m.in. "Dobre Rady", "Claudia"), podróżnicze (m.in. "National Geographic") i popularnonaukowe (m.in. "Focus"). W portfolio wydawnictwa jest również dwutygodnik people "Gala".
Właścicielem Burda Media Polska jest Burda International Holding z siedzibą w niemieckim Offenburgu.
(JSX, 21.09.2020)