Konrad Żmuda-Trzebiatowski i Michał Kulbacki z Pathfinder 23 w Molecular BBDO
Konrad Żmuda-Trzebiatowski i Michał Kulbacki przeszli z Pathfinder23 do Molecular BBDO (fot. materiały prasowe)
Do zespołu Molecular BBDO, globalnej struktury e-commerce w sieci BBDO, dołączają Konrad Żmuda-Trzebiatowski i Michał Kulbacki.
Konrad Żmuda-Trzebiatowski w Molecular obejmuje stanowisko senior e-retail strategist. Będzie odpowiedzialny za aktywację marek na platformach oraz projektowanie ekosystemów sprzedaży. Od ponad 7 lat zajmuje się e-commerce i komunikacją digital. Doświadczenie zdobywał w Saatchi & Saatchi IS i Pathfinder23, zarówno w bezpośredniej pracy na platformach jako emerchandiser, jak i w pracy z klientami na poziomie globalnym i lokalnym jako strateg. Tworzył rozwiązania m.in. dla kategorii FMCG, petcare, elektroniki i pharma na kluczowych światowych rynkach, zajmował się analizą danych, tworzył i implementował kontent.
Michał Kulbacki objął stanowisko e-commerce content & analytics strategist, zajmuje się tworzeniem strategii kontentowych i automatyzacją procesów e-commerce poprzez rozwój analityki i narzędzi, poszerzając tym samym możliwości i kompetencje agencji. Przed dołączeniem do Molecular BBDO był strategiem e-commerce w Pathfinder23, współpracował z Coty na rynkach CEE, był odpowiedzialny za aktywację m.in. marek kosmetycznych, wspierał działania podczas wejścia na nowe platformy e-commerce, był zaangażowany w rozwój produktów z obszaru SEO w e-commerce, tworzył strategie na platformach e-commerce m.in. dla Danone, Bayera, P&G, Schneider-Electric, Bahlsena. Wcześniej zdobywał doświadczenie po stronie marketerów z branży FMCG (Coca-Cola, Henkel i Colgate-Palmolive).
(AMS, 16.09.2020)