Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Wrzesień 14, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ipsos w 2019 roku zwiększył przychody dzięki przejęciu działów od GFK Polonia

Przychody Ipsos wzrosły o prawie 10 proc. (fot. Pexels.com)

Firma badawcza Ipsos w 2019 roku uzyskała 74,3 mln zł przychodów i 6,1 mln zł zysku netto.

Jak wynika ze sprawozdania spółki zamieszczonego w Krajowym Rejestrze Sądowym, w porównaniu z 2018 rokiem jej przychody wzrosły o 9,8 proc. "Niewątpliwie znaczący udział we wzroście przychodów miał fakt przejęcia pod koniec 2018 roku dwóch działów badań: Customer Experience oraz Health od instytutu GFK Polonia" - napisano w dokumencie.

Ipsos podał, że marża brutto na realizowanych badaniach praktycznie nie zmieniła się względem 2018 roku i wyniosła 52,6 proc. Koszty wytworzenia sprzedanych produktów wyniosły 35,2 mln zł (wzrost o 9,7 proc.), a koszty ogólnego zarządu - 32,2 mln zł (wzrost o 14,6 proc.). Zysk netto, w porównaniu z 2018 rokiem, zmniejszył się o 1,3 proc.

Ipsos w 2019 roku przeprowadził na zlecenie TVP, Polsatu i TVN badanie exit poll w dniu wyborów parlamentarnych i do Parlamentu Europejskiego. W tym roku wykonał exit poll podczas wyborów prezydenckich.

(KOZ, 14.09.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.