Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 14, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marta Czartoryska-Żak na czele marketingu Polskich ePłatności

Marta Czartoryska-Żak wcześniej pracowała m.in. w Wirtualnej Polsce i Eurozecie (fot. materiały prasowe)

Marta Czartoryska-Żak została dyrektorką marketingu spółki Polskie ePłatności SA.

Wcześniej te obowiązki były dzielone między zajmującą się komunikacją i PR Sylwinę Dronkę (obecnie w Mastercard) i menedżera ds. digital marketingu Jakuba Lewandowskiego. Lewandowski wchodzi w skład zespołu marketingu, który będzie budować nowa dyrektorka. 

Marta Czartoryska-Żak ma ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze marketingu. Ostatnio była szefową marketingu domu aukcyjnego Desa Unicum, a wcześniej m.in. wiceprezeską Wirtualnej Polski ds. marketingu, dyrektorką działu online i marketingu strategicznego Grupy Eurozet oraz dyrektorką ds. komunikacji i PR Multikina.

(KOZ, 14.09.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.