Marta Czartoryska-Żak na czele marketingu Polskich ePłatności
Marta Czartoryska-Żak wcześniej pracowała m.in. w Wirtualnej Polsce i Eurozecie (fot. materiały prasowe)
Marta Czartoryska-Żak została dyrektorką marketingu spółki Polskie ePłatności SA.
Wcześniej te obowiązki były dzielone między zajmującą się komunikacją i PR Sylwinę Dronkę (obecnie w Mastercard) i menedżera ds. digital marketingu Jakuba Lewandowskiego. Lewandowski wchodzi w skład zespołu marketingu, który będzie budować nowa dyrektorka.
Marta Czartoryska-Żak ma ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze marketingu. Ostatnio była szefową marketingu domu aukcyjnego Desa Unicum, a wcześniej m.in. wiceprezeską Wirtualnej Polski ds. marketingu, dyrektorką działu online i marketingu strategicznego Grupy Eurozet oraz dyrektorką ds. komunikacji i PR Multikina.
(KOZ, 14.09.2020)