Nowy serwis "Pulsu Biznesu" ma zastąpić papierowy dodatek "PB Weekend"
"Po godzinach" w przeciwieństwie do innych sekcji jest biała (screen www.pb.pl/pogodzinach)
"Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) uruchomił nową sekcję online "Po godzinach". Ma zastąpić miesięcznik "Puls Biznesu Weekend".
"Po godzinach" to sekcja lifestylowa. Oprócz artykułów ma zawierać podcasty, materiały wideo, galerie zdjęć i infografiki. Część artykułów z tej sekcji ma się pojawiać w papierowym wydaniu "Pulsu Biznesu".
– Zbudowaliśmy nowy serwis "Po godzinach", który zastępuje "PB Weekend" i agreguje treści do tej pory rozrzucone w różnych miejscach – mówi redaktor naczelny "Pulsu Biznesu" Grzegorz Nowacki. Zapytany o dalsze losy papierowego dodatku "PB Weekend" odpowiada: – Dla nas ważniejszy jest rozwój produktów online.
"Po godzinach" ma inną szatę graficzną – w przeciwieństwie do reszty sekcji, które mają kolor łososiowy, ta jest biała. Według naczelnego nowa sekcja ma mieć dużo więcej treści wyższej jakości. W każdy weekend mają się w niej pojawiać nowe materiały.
Za nową sekcję odpowiada Karolina Guzińska, związana z "Pulsem Biznesu" od 22 lat, wieloletnia redaktor prowadząca dodawanego do "Pulsu Biznesu" miesięcznika "PB Weekend".
Według danych Polskich Badań Czytelnictwa średnia sprzedaż ogółem "Pulsu Biznesu" w lipcu wyniosła 9952 egz. - o 5,19 proc. więcej niż rok wcześniej.
(BAE, 11.09.2020)