Piotr Łuczak odchodzi z LTTM i z branży

Piotr Łuczak do TalentMedia dołączył w 2017 roku (fot. materiały prasowe)
Piotr Łuczak, managing partner grupy LTTM, który odpowiada za rozwój agencji influencer marketingu TalentMedia, 1 stycznia 2021 roku rozstanie się z firmą.
Z końcem roku Łuczak przestanie być członkiem zarządu LTTM, spółki należącej do Mediacap (rezygnację złożył 8 września). Jest to równoznaczne z jego odejściem z firmy.
- Piotr zakończy współpracę z grupą LTTM i skupi się na rozwoju własnego biznesu niezwiązanego z marketingiem ani branżą reklamową. Do tego czasu pozostaje aktywnym członkiem zarządu grupy odpowiedzialnym za rozwój biznesu agencyjnego działającego pod marką TalentMedia – mówi Kamil Bolek, chief marketing officer i członek zarządu LTTM.
Piotr Łuczak do TalentMedia dołączył w 2017 roku na stanowisko client service directora (odpowiadał za rozbudowę struktur client service i wspierał działania new business). W 2018 roku awansował na stanowisko vice president of business (odpowiadał za strategiczny rozwój biznesu i pozyskiwanie nowych klientów, a także za rozwój ponad 30-osobowego zespołu; kierował pionami: client service, business development, strategii i mediów, kreacji, produkcji i postprodukcji). Po utworzeniu w 2019 roku spółki LTTM wszedł do jej zarządu.
Przed dołączeniem do TalentMedia Łuczak pracował w agencji Lubię to - linked by Isobar, gdzie m.in. zarządzał zespołami realizującymi kampanie digitalowe i social media dla marek Škoda Polska, Nivea, H&M, Kompania Piwowarska.
(IKO, 10.09.2020)
