Wydawca "CD-Action" w tydzień zebrał pieniądze na rozwój pisma
Wydawcą "CD-Action" jest Fantasyexpo (screen Cdaction.pl)
Akcja crowdfundingowa wydawcy "CD-Action" uruchomiona 31 sierpnia dobiegła końca. Wydawca zebrał w niewiele ponad tydzień 1,25 mln zł.
Nowy wydawca magazynu "CD-Action" informował pod koniec sierpnia, że chce sprzedać inwestorom 15,63 proc. akcji w formie crowdfundingu udziałowego. W ten sposób zaplanował, że pozyska do końca listopada 1,25 mln zł, które wyda na rozwój pisma - przede wszystkim na unowocześnienie serwisu internetowego i profesjonalne studio wideo. Wydawca informował też, że część funduszy przekaże na drukowanie magazynu na lepszym papierze i poszerzy jego dystrybucję.
Na początku lipca agencja gamingowa Fantasyexpo przejęła od Wydawnictwa Bauer prawa do marki "CD-Action". Jak wynika z danych ZKDP, sprzedaż ogółem "CD-Action" (pismo ukazuje się 13 razy w roku) w czerwcu wyniosła 20 506 egz. Pierwszy numer magazynu wydany przez obecnego właściciela ukazał się 25 sierpnia.
screen: Nowecdaction.pl/
Na początku lipca agencja gamingowa Fantasyexpo przejęła od Wydawnictwa Bauer prawa do marki "CD-Action". Jak wynika z danych ZKDP, sprzedaż ogółem "CD-Action" (pismo ukazuje się 13 razy w roku) w czerwcu wyniosła 20 506 egz.
???????????? ?@cdaction powraca z nowym numerem pod naszymi skrzydłami. Blisko 25-letnia tradycja zostaje zachowana i już wkrótce rozszerzymy ją o kilka nowości. Jesteśmy na dobrej drodze, aby przywrócić marce dawny blask. pic.twitter.com/GspaxBkbmK
— Fantasyexpo (@FantasyExpo) August 25, 2020
Pierwszy numer magazynu wydany przez obecnego właściciela ukazał się 25 sierpnia.
(BAE, 09.09.2020)