Nowe pakiety Cyfrowego Polsatu
Ofertę podzielono na pakiety S, M i L (fot. Grupa Polsat)
Cyfrowy Polsat zaoferował nowe pakiety usługi telewizyjnej. Zmianę wspiera kampanią reklamową.
W ramach telewizji satelitarnej i telewizji kablowej IPTV dostępne są nowe pakiety podstawowe S, M i L, do których można dobrać dodatkowe pakiety tematyczne (np. Polsat Sport Premium, Eleven Sports, HBO + HBO Go i Cinemax).
Pakiet S kosztuje 20 zł miesięcznie, zawiera 50 kanałów w usłudze satelitarnej i 56 kanałów w usłudze IPTV. Pakiet M to odpowiednio 72 i 78 kanałów i koszt 30 zł. Z kolei pakiet L za 60 zł liczy od 124 kanałów w usłudze satelitarnej do 135 w IPTV.
Nowe porządki? Zacznij od TV – sprawdź nowość w Cyfrowym Polsacie!
— Cyfrowy Polsat (@Cyfrowy_Polsat) September 8, 2020
Teraz ulubione kanały w jednym pakiecie już za 30 zł miesięcznie.https://t.co/uVrbzVCSLH pic.twitter.com/Ol9fQX2WR8
Do tej pory w najtańszym pakiecie za 20 zł znajdowały się 83 kanały, w cenie były m.in. usługa catch up i opcja On the go, umożliwiająca oglądanie telewizji na urządzeniach mobilnych. Teraz oferowane są one bezpłatnie od wyższego pakietu (M).
Nową ofertę wspiera kampania reklamowa w telewizji, radiu i internecie. Kreację przygotowała agencja Grey Group, a za zakup mediów odpowiada Vizeum.
(KOZ, 09.09.2020)