Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 09, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowe pakiety Cyfrowego Polsatu

Ofertę podzielono na pakiety S, M i L (fot. Grupa Polsat)

Cyfrowy Polsat zaoferował nowe pakiety usługi telewizyjnej. Zmianę wspiera kampanią reklamową.

W ramach telewizji satelitarnej i telewizji kablowej IPTV dostępne są nowe pakiety podstawowe S, M i L, do których można dobrać dodatkowe pakiety tematyczne (np. Polsat Sport Premium, Eleven Sports, HBO + HBO Go i Cinemax).

Pakiet S kosztuje 20 zł miesięcznie, zawiera 50 kanałów w usłudze satelitarnej i 56 kanałów w usłudze IPTV. Pakiet M to odpowiednio 72 i 78 kanałów i koszt 30 zł. Z kolei pakiet L za 60 zł liczy od 124 kanałów w usłudze satelitarnej do 135 w IPTV.

Do tej pory w najtańszym pakiecie za 20 zł znajdowały się 83 kanały, w cenie były m.in. usługa catch up i opcja On the go, umożliwiająca oglądanie telewizji na urządzeniach mobilnych. Teraz oferowane są one bezpłatnie od wyższego pakietu (M).

Nową ofertę wspiera kampania reklamowa w telewizji, radiu i internecie. Kreację przygotowała agencja Grey Group, a za zakup mediów odpowiada Vizeum.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 09.09.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.