Zofia Smełka-Leszczyńska strategiem kreatywnym w Hill+Knowlton Strategies

Zofia Smełka-Leszczyńska odpowiada m.in. za nadzór nad procesami strategicznymi w obszarze budowania marek (fot. materiały prasowe)
Zofia Smełka-Leszczyńska została chief creative strategist w agencji public relations Hill+Knowlton Strategies Poland.
Smełka-Leszczyńska odpowiada za nadzór nad procesami strategicznymi w obszarze budowania marek. Będzie także uczestniczyć w tworzeniu i wprowadzaniu innowacyjnych produktów w ofercie agencji, jak Smarter+ (oferta zastosowania nauk behawioralnych w public relations).
Zofia Smełka-Leszczyńska wcześniej była strategy consultant w Stratosferze (wspierała klientów w zakresie analiz kulturowych i semiotycznych, badań jakościowych oraz budowania strategii marek). Pracowała także jako associate creative director i digital group head w K2 Internet. Związana była również z agencjami Havas, McCann, G7, Team One.
(IKO, 09.09.2020)
