Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 07, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tarczyński w kampanii parówek podkreśla naturalność produktu

W spocie Bawarczycy dzięki przebywającej w Alpach rodzinie Polaków poznają parówki z linii Tarczyński Naturalnie (screen: YouTube/ Tarczyński)

Tarczyński SA rozpoczął kampanię parówek z linii Tarczyński Naturalnie, w której nawiązuje do Bawarii.

Kampania „Alles dobre, Alles naturalne!” prowadzona jest w głównych stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych (30-sekundowy spot), internecie (serwisy VoD), kinach, prasie handlowej i poprzez materiały POS. „Osią tematyczną są Niemcy i Bawaria będące odzwierciedleniem naturalności produktów, które wyróżnia prosty, w pełni naturalny skład” - podaje firma. Bohaterami reklamy są przebywający w Alpach Polacy, którzy rodzinie Bawarczyków polecają parówki z linii Tarczyński Naturalnie.

Kreację kampanii przygotowała agencja RED8 Advertising. Spot w reżyserii Piotra Janowskiego wyprodukował Lemon Film. Media zaplanowała i kupiła agencja Havas Media.

(IKO, 07.09.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.