Tarczyński w kampanii parówek podkreśla naturalność produktu
W spocie Bawarczycy dzięki przebywającej w Alpach rodzinie Polaków poznają parówki z linii Tarczyński Naturalnie (screen: YouTube/ Tarczyński)
Tarczyński SA rozpoczął kampanię parówek z linii Tarczyński Naturalnie, w której nawiązuje do Bawarii.
Kampania „Alles dobre, Alles naturalne!” prowadzona jest w głównych stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych (30-sekundowy spot), internecie (serwisy VoD), kinach, prasie handlowej i poprzez materiały POS. „Osią tematyczną są Niemcy i Bawaria będące odzwierciedleniem naturalności produktów, które wyróżnia prosty, w pełni naturalny skład” - podaje firma. Bohaterami reklamy są przebywający w Alpach Polacy, którzy rodzinie Bawarczyków polecają parówki z linii Tarczyński Naturalnie.
Kreację kampanii przygotowała agencja RED8 Advertising. Spot w reżyserii Piotra Janowskiego wyprodukował Lemon Film. Media zaplanowała i kupiła agencja Havas Media.
(IKO, 07.09.2020)