LAF i Havas Media przygotowały internetową kampanię Tatuum
Spot promuje jesienną kolekcję ubrań „Fall in life” (screen YouTube/Tatuum)
Marka odzieżowa Tatuum (Firma KAN) rozpoczęła jesienną kampanię reklamową, za przygotowanie której odpowiadają agencje LAF i Havas Media.
W kampanii marka Tatuum opowiada o radości z życia, promując jednocześnie jesienną kolekcję ubrań „Fall in life”. Działania reklamowe prowadzone będą przez miesiąc w internecie, w tym w mediach społecznościowych.
Spot w reżyserii Marty Mach przygotowała agencja LAF, a za planowanie, optymalizację i zakup mediów odpowiada agencja Havas Media. Wiosną właściciel marki Tatuum szukał w przetargu agencji, która zajmie się realizacją działań z zakresu komunikacji marketingowej, w tym przygotowaniem spotu reklamowego. Poprzednio pracowała dla niego w tym zakresie agencja FCB Bridge2Fun.
(IKO, 07.09.2020)