SAR uruchomił program edukacyjny dla marketerów
Nabór do programu potrwa do 30 września br.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR uruchomiło edukacyjny program dla marketerów – MBS by Effie.
Za realizację programu SAR MBS by Effie odpowiadają marketerzy z wieloletnim doświadczeniem, którzy w ramach konkursu reklamowego Effie współtworzą kategorię Marketing & business solutions. Są to m.in. Katarzyna Milanovic, dyrektor generalna w Parfums Christian Dior (Grupa LVMH), Adam Pieńkowski, dyrektor generalny McDonald’s Polska, Agnieszka Kosik, head of Poland at Facebook, Tomasz Lisewski, managing director w The Barrett Group Europe.
„Dołączyłam do MBS by Effie, bo chcę, aby marketingowcy dostali do rąk narzędzia, dzięki którym będą efektywniej wykonywać swoją pracę i będą potrafili udowodnić w miarodajny sposób wartość dodaną marketingu dla biznesu” - komentuje Iwona Doktorowicz-Dudek, wiceprezes ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej, a także przewodnicząca rady programowej i wykładowczyni SAR MBS by Effie.
Nabór do programu prowadzony jest do 30 września br. (zajęcia rozpoczynają się 17 października). Koszt udziału to 20 tys. zł netto.
(IKO, 07.09.2020)