Burza po zawieszeniu Przemysława Babiarza  |  Podkarpacie wybierze agencję  |  OpenAI testuje wyszukiwarkę, wydawcy się obawiają  |  Oglądalność "Debaty powyborczej" w Polsat News  |  Wyniki spółki odpowiadającej za Audiotekę, Pilot WP oraz Open FM  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze spadkiem  |  MWE Networks  |  Powrót do Polskiego Radia  |  Wydawca i doradca w Wydawnictwie Znak  |  Radio Rekord  |  "Ślub od pierwszego wejrzenia" w TVN  |  PGE z kampanią  |  Enea  |  Marka Femannose  |  Unique One organizuje  |  Widownia ceremonii otwarcia igrzysk w Paryżu w kanałach NBC  |  Warner Bros. Discovery pozywa NBA  |  Disney+ z największym przyrostem subskrypcji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Burza po zawieszeniu Przemysława Babiarza  |  Podkarpacie wybierze agencję  |  OpenAI testuje wyszukiwarkę, wydawcy się obawiają  |  Oglądalność "Debaty powyborczej" w Polsat News  |  Wyniki spółki odpowiadającej za Audiotekę, Pilot WP oraz Open FM  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze spadkiem  |  MWE Networks  |  Powrót do Polskiego Radia  |  Wydawca i doradca w Wydawnictwie Znak  |  Radio Rekord  |  "Ślub od pierwszego wejrzenia" w TVN  |  PGE z kampanią  |  Enea  |  Marka Femannose  |  Unique One organizuje  |  Widownia ceremonii otwarcia igrzysk w Paryżu w kanałach NBC  |  Warner Bros. Discovery pozywa NBA  |  Disney+ z największym przyrostem subskrypcji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Burza po zawieszeniu Przemysława Babiarza  |  Podkarpacie wybierze agencję  |  OpenAI testuje wyszukiwarkę, wydawcy się obawiają  |  Oglądalność "Debaty powyborczej" w Polsat News  |  Wyniki spółki odpowiadającej za Audiotekę, Pilot WP oraz Open FM  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze spadkiem  |  MWE Networks  |  Powrót do Polskiego Radia  |  Wydawca i doradca w Wydawnictwie Znak  |  Radio Rekord  |  "Ślub od pierwszego wejrzenia" w TVN  |  PGE z kampanią  |  Enea  |  Marka Femannose  |  Unique One organizuje  |  Widownia ceremonii otwarcia igrzysk w Paryżu w kanałach NBC  |  Warner Bros. Discovery pozywa NBA  |  Disney+ z największym przyrostem subskrypcji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 07, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

O ponad 30 proc. wzrósł zysk operacyjny nadawcy Muzo.fm

Zysk z działalności operacyjnej Muzo.fm wzrósł do 1,6 mln zł (fot. Dmitry Demidov/Pexels.com)

W 2019 roku wzrosły przychody i zysk spółki Muzo FM, nadawcy ponadregionalnego radia Muzo.fm.

Jak wynika ze sprawozdania złożonego w Krajowym Rejestrze Sądowym, spółka w porównaniu z 2018 rokiem zwiększyła przychody o 4,8 proc., do 6,1 mln zł. Głównie były to wpływy z reklamy i sponsoringu. Przychody z biura reklamy Polsat Media wyniosły 5,9 mln zł i były o 7,5 proc. większe niż rok wcześniej.

Koszty operacyjne Muzo.fm zmniejszyły się o 2 proc., do 4,5 mln zł. Zysk z działalności operacyjnej wzrósł o 30,9 proc., do 1,6 mln zł. Spółka zaraportowała aż 6,5 mln zł zysku netto (wzrost o 1,7 proc.), dzięki 6,3 mln zł z tytułu udziału w zysku Polsat Media (spadek o 2,2 proc.). Zysk netto jako dywidenda trafi do jedynego udziałowca, czyli Telewizji Polsat.

Muzo.fm w 2019 roku miało 0,3 proc. udziału w czasie słuchania (badanie Radio Track, realizowane przez Kantar). Rozgłośnia nadaje w dziewięciu miastach.

(KOZ, 07.09.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.