O ponad 30 proc. wzrósł zysk operacyjny nadawcy Muzo.fm
Zysk z działalności operacyjnej Muzo.fm wzrósł do 1,6 mln zł (fot. Dmitry Demidov/Pexels.com)
W 2019 roku wzrosły przychody i zysk spółki Muzo FM, nadawcy ponadregionalnego radia Muzo.fm.
Jak wynika ze sprawozdania złożonego w Krajowym Rejestrze Sądowym, spółka w porównaniu z 2018 rokiem zwiększyła przychody o 4,8 proc., do 6,1 mln zł. Głównie były to wpływy z reklamy i sponsoringu. Przychody z biura reklamy Polsat Media wyniosły 5,9 mln zł i były o 7,5 proc. większe niż rok wcześniej.
Koszty operacyjne Muzo.fm zmniejszyły się o 2 proc., do 4,5 mln zł. Zysk z działalności operacyjnej wzrósł o 30,9 proc., do 1,6 mln zł. Spółka zaraportowała aż 6,5 mln zł zysku netto (wzrost o 1,7 proc.), dzięki 6,3 mln zł z tytułu udziału w zysku Polsat Media (spadek o 2,2 proc.). Zysk netto jako dywidenda trafi do jedynego udziałowca, czyli Telewizji Polsat.
Muzo.fm w 2019 roku miało 0,3 proc. udziału w czasie słuchania (badanie Radio Track, realizowane przez Kantar). Rozgłośnia nadaje w dziewięciu miastach.
(KOZ, 07.09.2020)