"Puls Biznesu" i "Parkiet" ze wzrostem sprzedaży w lipcu
W lipcu średnia sprzedaż ogółem "Pulsu Biznesu" to 9952 egz., a "Parkietu" - 3906 egz.
"Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) i "Parkiet Gazeta Giełdy" (Gremi Media) odnotowały w lipcu wzrost sprzedaży rok do roku. Pozostałym dziennikom ogólnopolskim sprzedaż spadła - najbardziej "Przeglądowi Sportowemu" (Ringier Axel Springer Polska).
"Fakt" (Ringier Axel Springer Polska) miał średnią sprzedaż ogółem 173 348 egz. (spadek o 15,7 proc.), "Super Express" (Grupa ZPR Media) – 94 177 egz. (spadek o 11,59 proc.), "Gazeta Wyborcza" (Agora) – 66 201 egz. (spadek o 16,1 proc.), "Rzeczpospolita" (Gremi Media) – 40 304 egz. (spadek o 4,06 proc.), "Dziennik Gazeta Prawna" (Infor Biznes) – 30 514 egz. (spadek o 4,04 proc.), "Gazeta Podatkowa" (Wydawnictwo Podatkowe Gofin) – 21 661 egz. (spadek o 0,93 proc.), "Przegląd Sportowy" – 14 846 egz. (spadek o 32,84 proc.), "Gazeta Polska Codziennie" (Forum) – 12 329 egz. (spadek o 3 proc.), "Puls Biznesu" - 9952 egz. (wzrost o 5,19 proc.), "Parkiet Gazeta Giełdy" - 3906 egz. (wzrost o 1,17 proc.). Łącznie średnia sprzedaż dzienników ogólnopolskich należących do ZKDP wyniosła w lipcu 467 238 egz. (spadek o 12,64 proc. rok do roku).
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa, audyt ZKDP. (JSX)
(JSX, 04.09.2020)