"Moje Mieszkanie" liderem sprzedaży w pierwszym półroczu 2020 roku
Średnia sprzedaż magazynu "Moje Mieszkanie" w pierwszym półroczu 2020 roku wyniosła 40 882 egz.
W pierwszym półroczu 2020 roku miesięcznik "Moje Mieszkanie" (Grupa ZPR Media) miał największą sprzedaż w segmencie czasopism wnętrzarsko-budowlanych. Najmniej spadła sprzedaż miesięcznika "Weranda Country" (Wydawnictwo Te-Jot).
Średnia sprzedaż magazynu "Moje Mieszkanie" w pierwszym półroczu roku wyniosła 40 882 egz. (spadek o 13,02 proc. w porównaniu z pierwszym półroczem 2019 roku). Na kolejnych miejscach zestawienia znalazły się: "Murator" – 38 799 egz. (spadek o 13,27 proc.), "M Jak Mieszkanie" - 22 723 egz. (spadek o 19,61 proc.), "Weranda Country" - 18 122 egz. (spadek o 1,98 proc., w ZKDP nie ma danych miesięcznika za czerwiec 2020 roku) i "Dobre Wnętrze" – 8373 egz. (spadek o 13,57 proc.).
Wydawcą wszystkich tych miesięczników - poza "Weranda Country" - jest Grupa ZPR Media.
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa, audyt ZKDP.
(JSX, 31.08.2020)