Grandes Kochonos zmienia szefa kreacji, biuro i inwestuje w zespół
Michał Krygier od września 2020 będzie zarządzał 10-osobowym zespołem kreacji Grandes Kochonos (fot. materiały prasowe)
Grandes Kochonos kończy proces restrukturyzacji związanej z adaptacją pracy agencji w okresie pandemii. Michał Krygier został dyrektorem kreacji, a Łukasz Chomyn szefem działu strategii i new business.
- Dla nas było pewne już w marcu, że stare, dobre życie szybko nie wróci. Staraliśmy się szukać pozytywów, i wykorzystać czas zamknięcia na wytworzenie nowego podejścia do rozwoju agencji. Młodzi, ambitni, ale i doświadczeni ludzie są dla nas szansą – mówi Jacek Stalewski, prezes Grandes Kochonos.
Na czele działu kreacji Grandes Kochonos od września stanie Michał Krygier, będzie zarządzał 10-osobowym zespołem. Ma współpracować na partnerskich zasadach ze współzałożycielami agencji i jej dotychczasowymi dyrektorami kreacji Michałem Sorówką i Pawłem Nowakowskim, którzy teraz będą seniorskim teamem kreatywnym.
Przez ostanie siedem lat Krygier był związany z agencją GPD Warszawa. Przez ostatnie dwa lata była tam dyrektorem kreacji. Jest autorem kampanii „Leszek Chmielewski” dla marki Lech, „Romeo i Jula” dla marki Jula, „Najlepsze ze zboża” dla Lubelli. Jest laureatem KTR, ma na swoim koncie statuetki Effie. Od pięciu lat zasiada w jury Papaya Young Directors.
Do działu kreacji Grandes Kochonos dołączą: Małgorzata Garapich-Nowicka jako senior copywriterka, Helena Hauswirt jako senior art director i Mikołaj Rodak jako junior copywriter. Garapich-Nowicka ostatnio była senior copywriterką w Focus Media Group Doświadczenie zdobywała, pracując m.in. dla Nike, Google, Orange czy Mastercard. Hauswirt ostatnio pracowała w GPD Agency jako art director, m.in. dla takich klientów, jak: Red Bull, Pedigree, Whiskas, Tchibo i Inter Cars. Mikołaj Rodak przez ostatnie dwa lata pracował w VMLY&R m.in. dla T-Mobile, Mazdy i marki Bebilon.
Kolejną zmianą w Grandes Kochonos jest przejście Łukasza Chomyna, dotychczasowego digital creative directora, do działu strategii i new business, którego będzie szefem. Z agencją jest on związany prawie sześć lat.
Ponadto zespół client service obsługujący markę Play wzmocniła Dominika Przyłęcka, ostatnio zatrudniona w Communication Unlimited jako growth business director. Wcześniej była ona dyrektorem marketingu w firmie Sante i Muzeum Polin. Całym zespołem obsługującym Play od strony strategicznej i zarządzającej kieruje nadal Jacek Wlazło.
Agencja planuje stworzenie studia postprodukcyjnego i kreacji dźwięku z możliwością nagrań lektorskich. To wspólna inwestycja Grandes Kochonos i LoveBrands Relations (agencji PR należącej do grupy). Tym projektem zajmuje się montażysta i producent Krzysztof Banaś.
Grandes Kochonos będzie też pracować w nowej siedzibie - od 17 września agencja wraca na Żoliborz. Nowe biuro będzie miało charakter coworkingowy. W firmie pracuje blisko 40 osób.
Grandes Kochonos w przyszłym roku będzie obchodzić 15 lat działalności. Największym jej klientem jest Play. Agencja pracuje też między dla: Unilever, Collian, Kompanii Piwowarskiej, Komfortu, Banku Pocztowego.
(AMS, 28.08.2020)