Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 25, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Garmond Press z 2 mln zł straty netto w 2019 roku

Do Garmond Press należy 17 proc. rynku dystrybucji prasy (fot. Pixabay)

Garmond Press SA mimo wzrostu przychodów zamknęła 2019 rok 2 mln zł straty netto.

Działająca na rynku sprzedaży prasy spółka Garmond Press SA w 2019 roku miała 264,19 mln zł przychodów (wzrost o 13,6 proc. w porównaniu z 2018 rokiem). Jej strata netto wyniosła 2,01 mln zł (wzrost o 38,62 proc.) - wynika z danych złożonych w Krajowym Rejestrze Sądowym.

Firma zatrudniała przeciętnie na etatach 121 osób (104 rok wcześniej). Koszty wynagrodzeń wyniosły 10,39 mln zł (wzrost o 18,47 proc.), a wynagrodzenia zarządu – 513,07 tys. zł (spadek o 0,04 proc.).

Na początku br. wydająca "Super Express" spółka Time SA zarzuciła Garmond brak terminowego regulowania należności i działania polegające "na kreowaniu nieistniejących wierzytelności". Wydawca chciał ogłoszenia upadłości spółki, sąd wydał postanowienia o zabezpieczeniu jej majątku, ale po zażaleniu złożonym przez prawników Garmond postanowienie to uchylono. Z kolei w maju pozew o zwrot należności złożył przeciwko Garmond wydawca "Tygodnika Powszechnego". 

Jak wynika z analizy Izby Wydawców Prasy, w lutym 2020 roku do Garmond Press, która miała wtedy 11,8 tys. punktów sprzedaży, należało 16,98 proc. rynku dystrybucji prasy. Większy udział w rynku miał tylko Kolporter (53,34 proc.) i Ruch (23,1 proc.).

(JSX, 25.08.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.