Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 24, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nadawca Polo TV miał prawie 7 mln zł zysku w 2019 roku

Jedną z produkcji Polo TV jest "Disco Band Weselny Show" (fot. materiały prasowe)

Spółka Lemon Records, nadawca Polo TV i Vox Music TV, wypracowała w 2019 roku 6,8 mln zł zysku netto przy 35 mln zł przychodów.

Ze sprawozdania spółki złożonego w Krajowym Rejestrze Sądowym wynika, że jej przychody wzrosły w porównaniu z 2018 rokiem o 9,1 proc. Obejmowały one przede wszystkim wpływy z reklamy i sponsoringu. 33,7 mln zł przychodów pochodziło z biura reklamy Polsat Media.

Koszty działalności operacyjnej spadły o 4 proc., do 26,6 mln zł, z czego 1,2 mln zł trafiło do Cyfrowego Polsatu, a 1,1 mln zł - do Telewizji Polsat.

Zysk netto Lemon Records wzrósł o 75,8 proc., z 3,8 mln zł do 6,8 mln zł. Połowa zysku zostanie wypłacona w formie dywidendy właścicielowi, czyli Telewizji Polsat, a druga - trafi na kapitał zapasowy spółki.

(KOZ, 24.08.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.