Nadawca Polo TV miał prawie 7 mln zł zysku w 2019 roku

Jedną z produkcji Polo TV jest "Disco Band Weselny Show" (fot. materiały prasowe)
Spółka Lemon Records, nadawca Polo TV i Vox Music TV, wypracowała w 2019 roku 6,8 mln zł zysku netto przy 35 mln zł przychodów.
Ze sprawozdania spółki złożonego w Krajowym Rejestrze Sądowym wynika, że jej przychody wzrosły w porównaniu z 2018 rokiem o 9,1 proc. Obejmowały one przede wszystkim wpływy z reklamy i sponsoringu. 33,7 mln zł przychodów pochodziło z biura reklamy Polsat Media.
Koszty działalności operacyjnej spadły o 4 proc., do 26,6 mln zł, z czego 1,2 mln zł trafiło do Cyfrowego Polsatu, a 1,1 mln zł - do Telewizji Polsat.
Zysk netto Lemon Records wzrósł o 75,8 proc., z 3,8 mln zł do 6,8 mln zł. Połowa zysku zostanie wypłacona w formie dywidendy właścicielowi, czyli Telewizji Polsat, a druga - trafi na kapitał zapasowy spółki.
(KOZ, 24.08.2020)
