Legimi wprowadza dodatkowe opłaty  |  Szefowie Radia 357 i Radia Nowy Świat o zmianach w Trójce i konkurencji  |  Widownia teleturnieju "Postaw na milion" w TVP 2  |  Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Legimi wprowadza dodatkowe opłaty  |  Szefowie Radia 357 i Radia Nowy Świat o zmianach w Trójce i konkurencji  |  Widownia teleturnieju "Postaw na milion" w TVP 2  |  Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Legimi wprowadza dodatkowe opłaty  |  Szefowie Radia 357 i Radia Nowy Świat o zmianach w Trójce i konkurencji  |  Widownia teleturnieju "Postaw na milion" w TVP 2  |  Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Sierpień 24, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa K2 z przychodami wyższymi o 20 proc. i 10 razy większą EBITDA

Wyniki finansowe Grupy K2 za pierwsze półrocze są wyraźnie lepsze niż za cały poprzedni rok (fot. materiały prasowe)

Grupa K2 w drugim kwartale 2020 roku zanotowała 20-proc. wzrost przychodów, do 27,2 mln zł, w porównaniu z zeszłym rokiem. Z kolei EBITDA notowanej na giełdzie spółki zwiększyła się 10-krotnie.

Jak wynika z nieaudytowanych danych, Grupa K2 w drugim kwartale 2020 roku zanotowała 27,2 mln zł przychodów (wzrost o 20 proc. rok do roku). Jednocześnie wypracowała 3,6 mln zł EBITDA, niemal dziesięć razy więcej niż przed rokiem (0,37 mln zł).

Z sumowanych danych za pierwsze półrocze wynika, że Grupa K2 ma 54,2 mln zł przychodów (wzrost o 8 proc. w porównaniu z pierwszym półroczem 2019). Z kolei EBITDA wyniosła 6,8 mln zł (wzrost o 258 proc.).

Wyniki finansowe Grupy K2 za pierwsze półrocze są wyraźnie lepsze nie tylko w porównaniu z analogicznym okresem w zeszłym roku, lecz także w porównaniu z całym minionym rokiem. W czterech kwartałach 2019 roku Grupa K2 miała niższy wynik EBITDA niż w pierwszym półroczu (6,5 mln zł w całym 2019 roku do 6,8 w pierwszym półroczu 2020). W 2019 roku miała 1,4 mln zł straty na poziomie operacyjnym, a w pierwszym półroczu br. osiągnęła zysk na poziomie 3,4 mln zł.

Grupa K2 dostarcza kompleksowe rozwiązania w obszarach transformacji cyfrowej i marketingu digitalowego.

(BAE, 24.08.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.