Na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy we wtorek 7 stycznia  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy we wtorek 7 stycznia  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy we wtorek 7 stycznia  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 24, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Przyjaciółki" najdroższe we wrześniowym cenniku Polsatu

Ceny reklam przy "Przyjaciółkach" dochodzą do 79,6 tys. zł (fot. materiały prasowe)

Serial "Przyjaciółki" jest najwyżej wycenianą pozycją w cenniku reklamowym Polsatu na wrzesień.

Najdroższy, 30-sekundowy spot przy "Przyjaciółkach", emitowanych w czwartki o 21.10, kosztuje 79,6 tys. zł (o 6,1 proc. więcej niż we wrześniu 2019 roku). Niewiele mniej - 77,4 tys. zł (wzrost o 14,8 proc.) - zapłacić trzeba za reklamy przy "Ninja Warrior Polska" (we wtorki o 20.05). Wśród najwyżej wycenianych pozycji jest także "Sport" po niedzielnych "Wydarzeniach" - 70,9 tys. zł (spadek o 22,2 proc.).

(KOZ, 24.08.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.