Stadion Śląski podpisał trzyletnią umowę partnerską z PepsiCo
Kontrakt Stadionu Śląskiego oraz PepsiCo obejmuje m.in. wzajemne działania promocyjne (fot. materiały prasowe)
Stadion Śląski i PepsiCo podpisały umowę partnerską, która obowiązuje do czerwca 2023 roku.
Kontrakt obejmuje m.in. wzajemne działania promocyjne oraz kwestie związane ze stoiskami handlowymi podczas imprez organizowanych na obiekcie. Zarządy obu firm zapowiadają jednak, że zawarte porozumienie nie ograniczy się jedynie do sprzedaży napojów i przekąsek sygnowanych markami takimi jak Pepsi, Mirinda, 7Up, Lay’s czy Cheetos. Planowane są także wspólne projekty marketingowe – pierwszy z nich, Pepsi Silesia Beats, czyli live stream z udziałem didżejów, już wystartował.
Stadion Śląski to obiekt sportowy, na którym odbywają się m.in. zawody lekkoatletyczne, takie jak memoriały Janusza Kusocińskiego i Kamili Skolimowskiej. To także miejsce organizacji koncertów, widowisk oraz wydarzeń kulturalnych.
(AMS, 21.08.2020)