Pierwsza w Polsce wspólna kampania Apple Premium Reseller
![](/images/contents/photo_62944_1598004359_big.jpg)
Spot przygotowany przez Cam-L Studio ma przekonać do korzystania z usług autoryzowanych salonów iSpot, Cortland lub iDream (screen Vimeo.com/Cam-L Studio)
Trzy marki Apple Premium Reseller (APR) – iSpot, Cortland i iDream – łączą siły w pierwszej wspólnej digitalowej kampanii „Tu bije źródło Apple”. Ma pokazać korzyści płynące z korzystania z autoryzowanych salonów Apple w Polsce.
Kampania nawiązuje do zmagań właścicieli produktów kupujących sprzęt w miejscach innych niż APR. Za strategię i realizację kampanii digital odpowiedzialny jest kreatywny dom produkcyjny Cam-L Studio.
Wielokanałowa kampania będzie realizowana w digitalu. W ramach niej będzie emitowany spot, zaplanowano landing page Tubijezrodloapple.pl oraz działania na portalu Facebook, YouTube i Instagram. Pierwsza odsłona kampanii wystartowała 20 sierpnia. Działania są zaplanowane do końca 2020 roku. Za obsługę PR kampanii odpowiada agencja Q&A Communications.
(BAE, 21.08.2020)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)