W I półroczu sprzedaż "Twojego Stylu" utrzymała się powyżej 100 tys. egz.
Sprzedaż wszystkich miesięczników luksusowych spadła rok do roku (fot. Pexels.com)
W pierwszym półroczu br. spośród miesięczników luksusowych najmniejszy spadek sprzedaży w porównaniu z pierwszym półroczem 2019 roku zanotowały "Wysokie Obcasy Extra" i "Zwierciadło".
Liderem wśród miesięczników luksusowych pozostaje "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 105 074 egz. i była o 18,9 proc. niższa niż przed rokiem. Kolejne były: "Zwierciadło" (Zwierciadło) - 71 755 egz. (spadek o 9 proc.), "Wysokie Obcasy Extra" (Agora) - 52 877 egz. (spadek o 8,1 proc.), "Avanti" (Agora) - 51 687 egz. (spadek o 21 proc.), "Pani" (Wydawnictwo Bauer) - 40 432 egz. (spadek o 17,7 proc.), "Uroda Życia" (Edipresse Polska) - 30 146 egz. (spadek o 24,6 proc.), "Elle" (Burda Media Polska) - 30 016 egz. (spadek o 12,4 proc.), "Glamour" (Burda Media Polska) - 18 708 egz. (spadek o 29,4 proc.).
W maju ukazały się podwójne wydania magazynów "Avanti" i "Wysokie Obcasy Extra" (oba należą do Agory).
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa, audyt ZKDP.
(KOZ, 21.08.2020)