"Dobry Tydzień" z najmniejszym spadkiem wśród tygodników rozrywkowych
"Życie na Gorąco" jest liderem sprzedaży w segmencie tygodników rozrywkowych (fot. Cottonbro/Pexels.com)
W pierwszym półroczu 2020 roku spośród tygodników rozrywkowych najmniejszy spadek sprzedaży rok do roku zanotował "Dobry Tydzień".
Średnia sprzedaż ogółem "Życia na Gorąco" w okresie styczeń-czerwiec 2020 roku wyniosła 399 300 egz. i była o 11,5 proc. mniejsza niż rok wcześniej. Kolejne były: "Twoje Imperium" - 295 174 egz. (spadek o 5,1 proc.), "Chwila dla Ciebie" - 220 993 egz. (spadek o 12,1 proc., największy w segmencie), "Rewia" - 187 002 egz. (spadek o 8,4 proc.), "Świat i Ludzie" - 149 689 egz. (spadek o 6,6 proc.), "Na Żywo" - 143 802 egz. (spadek o 7,9 proc.) i "Dobry Tydzień" - 131 605 egz. (spadek o 4 proc.).
Wszystkie wymienione magazyny należą do Wydawnictwa Bauer.
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa, audyt ZKDP.
(KOZ, 20.08.2020)