Kamil Mirowski szefem działu digital w agencji Valkea
Kamil Mirowski jest założycielem i autorem blogu o marketingu społecznościowym - mrsocial.pl. (fot. materiały prasowe)
Do agencji Valkea dołączył Kamil Mirowski, obejmując stanowisko digital managera.
Mirowski ma poszerzać kompetencje agencji o komunikację employer brandingu, komunikację marketingową w sektorze B2B, social selling. Odpowiada za prowadzenie projektów digitalowych i koordynację działań z zakresu digital marketingu w prowadzonych przez agencję kampaniach 360.
Wcześniej Mirowski pracował m.in. w Mediach Regionalnych, Naszej Klasie, agencjach Społem, The Digitals i 1000ideas. Jest założycielem i autorem jednego z najstarszych blogów o marketingu społecznościowym (mrsocial.pl). Pracował dla m.in. dla firm: InPost, Onet, Dr. Oetker, Jutrzenka (Colian), Warka (Grupa Żywiec), AXA Polska, Muzeum Łazienki Królewskie, Mlekpol, Nespresso, Canon, Lyreco, Capgemini, Greenpeace, Fundacja DKMS, Polpharma, Wolters Kluwer Polska.
(AMS, 19.08.2020)