ARiMR reklamuje się wszędzie, ale nie w mediach rolniczych  |  Tylko dwóch dużych kolporterów na rynku dystrybucji prasy  |  Wirtualna Polska ma pieniądze na nabycie firmy  |  Farmona rusza z przetargiem  |  Powrót programu do TVP 2  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Prace nad nowym sezonem "Ugotowanych" dla TVN  |  TV Puls  |  "Hotel Paradise" ze zmienionymi zasadami  |  Nowa produkcja TVN Turbo  |  Radio Eska2  |  Telewizja WP kontynuuje format  |  Publicis Groupe wprowadza program szkoleniowy  |  Konsorcjum polskich producentów startuje  |  Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka  |  Urlop.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią  |  Netflix chce przejąć prawa w USA do Formuły 1  |  Musk nie jest zainteresowany kupnem amerykańskiego TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

ARiMR reklamuje się wszędzie, ale nie w mediach rolniczych  |  Tylko dwóch dużych kolporterów na rynku dystrybucji prasy  |  Wirtualna Polska ma pieniądze na nabycie firmy  |  Farmona rusza z przetargiem  |  Powrót programu do TVP 2  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Prace nad nowym sezonem "Ugotowanych" dla TVN  |  TV Puls  |  "Hotel Paradise" ze zmienionymi zasadami  |  Nowa produkcja TVN Turbo  |  Radio Eska2  |  Telewizja WP kontynuuje format  |  Publicis Groupe wprowadza program szkoleniowy  |  Konsorcjum polskich producentów startuje  |  Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka  |  Urlop.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią  |  Netflix chce przejąć prawa w USA do Formuły 1  |  Musk nie jest zainteresowany kupnem amerykańskiego TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

ARiMR reklamuje się wszędzie, ale nie w mediach rolniczych  |  Tylko dwóch dużych kolporterów na rynku dystrybucji prasy  |  Wirtualna Polska ma pieniądze na nabycie firmy  |  Farmona rusza z przetargiem  |  Powrót programu do TVP 2  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Prace nad nowym sezonem "Ugotowanych" dla TVN  |  TV Puls  |  "Hotel Paradise" ze zmienionymi zasadami  |  Nowa produkcja TVN Turbo  |  Radio Eska2  |  Telewizja WP kontynuuje format  |  Publicis Groupe wprowadza program szkoleniowy  |  Konsorcjum polskich producentów startuje  |  Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka  |  Urlop.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią  |  Netflix chce przejąć prawa w USA do Formuły 1  |  Musk nie jest zainteresowany kupnem amerykańskiego TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Sierpień 19, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W lipcu dwucyfrowy wzrost cennikowych wpływów reklamowych rozgłośni

W lipcu mniejsze wpływy z reklam zanotowały rozgłośnie publiczne (fot. Pexels.com)

W lipcu cennikowe przychody reklamowe rozgłośni monitorowanych przez Kantar wzrosły o 11,3 proc. w porównaniu z lipcem 2019 roku.

Wpływy reklamowe Grupy RMF wzrosły o 10,9 proc. (do 310,4 mln zł), Eurozetu - o 23,1 proc. (do 173,1 mln zł), rozgłośni Grupy ZPR Media - o 14 proc. (do 127 mln zł), a Grupy Radiowej Agory - o 3,6 proc. (do 88,6 mln zł). Spadły natomiast cennikowe przychody rozgłośni publicznych - o 7,7 proc., do 67,4 mln zł.

Najwięcej na reklamę w radiu w lipcu przeznaczył Aflofarm - cennikowa wartość kampanii tego reklamodawcy w tym medium wyniosła 135,8 mln zł (spadek o 1,8 proc.). Wśród największych reklamodawców były także: Terg (Media Expert) - 54,1 mln zł (wzrost o 45,5 proc.) i Euro-Net (RTV Euro AGD) - 41,9 mln zł (wzrost o 35 proc.).

(KOZ, 19.08.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.