Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 18, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prezydent Andrzej Duda już nie korzysta z TikToka

Andrzej Duda miał zrezygnować z TikToka po rekomendacjach ABW (fot. Piotr Molecki/East News)

"Rzeczpospolita" podała, że prezydent Andrzej Duda zrezygnował z korzystania z chińskiej aplikacji TikTok (ByteDance).

Według doniesień "Rzeczpospolitej" Andrzej Duda miał zrezygnować z TikToka po rekomendacjach Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, która miało wydać negatywną opinię dla chińskiej aplikacji, mówiąc, że budzi ona zastrzeżenia związane z prywatnością danych użytkowników.

Innym powodem rezygnacji miała być chęć niedrażnienia Amerykanów, którzy zapowiedzieli zablokowanie aplikacji na terenie Stanów Zjednoczonych ze względu na podejrzenia, że ByteDance (właściciel TikToka) może współpracować z chińskim rządem i przekazywać mu dane o użytkownikach. 

Press

Na profilu prezydenta są tylko dwa filmy(screen Tiktok.com/andrzejdudanatiktoku)

– Nie ma co się dopatrywać poważnego powodu, dla którego Andrzej Duda jest nieaktywny na TikToku. Ten profil był stworzony przy okazji działań Ministerstwa Cyfryzacji promującego turniej e-sportowy i miał również służyć do wsparcia kampanii prezydenckiej. Jednak okazało się, że taka forma komunikacji nie pasuje do wizerunku prezydenta Dudy, dlatego jego doradcy zrezygnowali z aktywności na tej platformie – twierdzi Sylwia Czubkowska, redaktor prowadząca magazynu Spider’s Web+. 

Profil prezydenta Dudy na TikToku ma 427 tys. obserwujących. Zamieszczone na nim dwa wideo, które łącznie dotarły do 8,6 mln osób, nadal są dostępne w aplikacji.

(BAE, 18.08.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.