Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 17, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Daniel Bartosik wicenaczelnym "CD-Action"

Najnowszy numer "CD-Action", nad którym pracował już Daniel Bartosik, ma się ukazać 25 sierpnia (fot. facebook.com/CDAction)

Do redakcji magazynu "CD-Action" (Fantasyexpo) po roku wraca Daniel Bartosik. Obejmie stanowisko zastępcy redaktora naczelnego. 

– Powrót Daniela to część nowego rozdziału "CD-Action", który jest ściśle związany z przejęciem marki i z naszymi planami na przyszłość. Będzie on odpowiedzialny m.in. za jakość treści w magazynie – mówi Dawid Bojarski, redaktor naczelny "CD-Action". 

Wcześniej Daniel Bartosik pracował w dziale marketingu i PR Techlandu, dokąd trafił rok temu po odejściu z "CD-Action". 

Na początku lipca agencja gamingowa Fantasyexpo nabyła od Wydawnictwa Bauer prawa do marki "CD-Action". Funkcję redaktora naczelnego objął wówczas Dawid Bojarski, który po kilku miesiącach nieobecności powrócił na zajmowane wcześniej stanowisko. 

Jak wynika z danych ZKDP, sprzedaż ogółem "CD-Action" w kwietniu wyniosła 20 506 egz. (spadek o 39,57 proc. względem kwietnia 2019). Najnowszy numer "CD-Action", nad którym pracował już Daniel Bartosik, ma wejść do sprzedaży 25 sierpnia.

(BAE, 17.08.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.