Robert Lewandowski ambasadorem T-Mobile Polska
Robert Lewandowski brał już udział w kampaniach reklamowych T-Mobile w 2016 roku (fot. materiały prasowe)
T-Mobile Polska rozpoczyna współpracę z nowym ambasadorem marki: został nim Robert Lewandowski, kapitan reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz napastnik Bayernu Monachium.
W ramach współpracy Lewandowski będzie brał udział w kampaniach promujących działania strategiczne marki, jak również kluczowe usługi z portfolio operatora. Pierwsza kampania reklamowa z udziałem nowego ambasadora rozpocznie się jeszcze w sierpniu.
T-Mobile w tym roku został także oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej, a także partnerem serwisu "Łączy nas piłka".
Robert Lewandowski brał już udział w kampaniach reklamowych T-Mobile: w 2016 roku śpiewał w spocie reklamowym wspólnie z aktorem Tomaszem Kotem.
Robert Lewandowski ma już na koncie bycie ambasadorem wielu marek. W maju br. został ambasadorem Huawei na Europę Środkowo-Wschodnią i Skandynawię (wcześniej był ambasadorem marki w Polsce). Od stycznia w sieci Kaufland dostępna jest kawa RL9, której Robert Lewandowski jest ambasadorem (wcześniej produkt był sprzedawany tylko w niemieckich sklepach sieci). W sierpniu ub. roku ruszyła sprzedaż napoju izotonicznego RL9pro (za produkcję którego odpowiada Oshee Polska) - Lewandowski również jest jej ambasadorem, podobnie jak samej marki Oshee, a także kampanii Cartoon Network, czy firmy przewozowej DHL Supply Chain (Grupa DP DHL). Do końca 2017 roku Robert Lewandowski był twarzą Coca-Coli, z którą współpracował od 2011 roku. Swojego wizerunku Lewandowski użyczał już także: Grupie Lotos, Lufthansie, Head & Shoulders, Gillette, Vistuli i Nike.
(AMS, 14.08.2020)