Szymon Walkiewicz nie będzie już zarządzał Grupą Walk, pozostanie wspólnikiem
Szymon Walkiewicz jest jednym z założycieli Grupy Walk (fot. materiały prasowe)
Szymon Walkiewicz przestaje być partnerem w Grupie Walk. Powody decyzji nie są znane.
- Pozostaję w grupie marketingowej Walk jako wspólnik - wyjaśnia Walkiewicz. - W kwestiach operacyjnych: agencja od dwóch lat działa z minimalnym zaangażowaniem wspólników. Każda spółka posiada niezależny i kompetentny zarząd. Rola wspólników w dużej mierze ograniczała się do mentoringu i coachingu młodszych kolegów. To jest naturalna kolej rzeczy. Zatem z punktu widzenia biznesu moja rezygnacja z zasiadania we władzach spółek pozostanie bez wpływu na ich funkcjonowanie.
W rękach Walkiewicza jest 28 proc. udziałów w Grupie Walk. Na pytania o rozstanie z Walkiewiczem nie odpowiedzieli pozostali partnerzy Grupy Walk: Paweł Miklaszewski i Przemysław Staniszewski.
Szymon Walkiewicz jest jednym z założycieli Grupy Walk, jest z nią związany przez ponad 15 lat, dotychczas jako partner i business development director.
W skład Grupy Walk wchodzą agencje: Walk Creative, Walk Events, Walk Digital, Walk PR. Według danych z "Panoramy Reklamy" pod koniec ubiegłego roku w Grupie Walk pracowało 145 osób. Klientami są m.in. Sony, Sanofi - Avensis, Podravka, Vision Express, Nikon, Lotte Wedel, Jeronimo Martins, Herbapol Lublin.
(AMS, 11.08.2020)