Zestawienie kanałów filmowo-serialowych  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  Kontynuacja programu w TVP Nauka  |  Serial "Na sygnale" TVP 2  |  Radio Wielkopolska Leszka Kozioła na minusie  |  Telewizja WP z serialem "Tajemnice polskich morderstw"  |  Money.pl liderem serwisów o biznesie, prawie i finansach  |  Blanka Lipińska w nowym serialu podróżniczym  |  Tears of Joy wprowadza usługę VideoSEO  |  Euvic wygrywa przetarg  |  Pierwszy polski ambasador marki Pandora  |  Harbingers ma nowe narzędzie  |  Head of SEO w SeoFly  |  Wpłynęła nowa oferta na kupno Paramount Global  |  Bank of America globalnym sponsorem piłkarskiego mundialu 2026  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zestawienie kanałów filmowo-serialowych  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  Kontynuacja programu w TVP Nauka  |  Serial "Na sygnale" TVP 2  |  Radio Wielkopolska Leszka Kozioła na minusie  |  Telewizja WP z serialem "Tajemnice polskich morderstw"  |  Money.pl liderem serwisów o biznesie, prawie i finansach  |  Blanka Lipińska w nowym serialu podróżniczym  |  Tears of Joy wprowadza usługę VideoSEO  |  Euvic wygrywa przetarg  |  Pierwszy polski ambasador marki Pandora  |  Harbingers ma nowe narzędzie  |  Head of SEO w SeoFly  |  Wpłynęła nowa oferta na kupno Paramount Global  |  Bank of America globalnym sponsorem piłkarskiego mundialu 2026  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zestawienie kanałów filmowo-serialowych  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  Kontynuacja programu w TVP Nauka  |  Serial "Na sygnale" TVP 2  |  Radio Wielkopolska Leszka Kozioła na minusie  |  Telewizja WP z serialem "Tajemnice polskich morderstw"  |  Money.pl liderem serwisów o biznesie, prawie i finansach  |  Blanka Lipińska w nowym serialu podróżniczym  |  Tears of Joy wprowadza usługę VideoSEO  |  Euvic wygrywa przetarg  |  Pierwszy polski ambasador marki Pandora  |  Harbingers ma nowe narzędzie  |  Head of SEO w SeoFly  |  Wpłynęła nowa oferta na kupno Paramount Global  |  Bank of America globalnym sponsorem piłkarskiego mundialu 2026  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 10, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP Info szykuje program dla widzów w USA

Program będzie nadawany między godz. 1 a 2 w nocy polskiego czasu (fot. materiały prasowe)

TVP Info jeszcze w sierpniu zacznie emitować pasmo dla Polonii w Stanach Zjednoczonych - dowiedział się "Presserwis".

Godzinny program będzie nadawany między godz. 1 a 2 w nocy polskiego czasu. W tym czasie pojawi się około 40-minutowy serwis informacyjny, 10-minutowy blok poświęcony wyborom prezydenckim w Stanach Zjednoczonych, a także serwis anglojęzyczny w formule przypominającej "Teleexpress".

- Chcemy, żeby TVP Info nadawało program na żywo przez całą dobę. To pierwszy krok w tym kierunku - zapowiada Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. Obecnie premierowy program można oglądać między godz. 5.30 a północą czasu polskiego.

Od 8 lipca TVP Info jest dostępny w Stanach Zjednoczonych w ofercie operatora Dish Network i w serwisie wideo Sling TV.

(KOZ, 10.08.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.