"Puls Biznesu" z najmniejszym spadkiem sprzedaży w czerwcu
W czerwcu średnia sprzedaż ogółem "Pulsu Biznesu" wyniosła 9449 egz.
W czerwcu spośród dzienników ogólnopolskich największy spadek sprzedaży (o 27,56 proc.) zanotował "Przegląd Sportowy". To i tak najlepszy jego wynik od początku pandemii. W czerwcu najmniej stracił "Puls Biznesu" (o 0,7 proc.). Tak zwana średnia sprzedaż ogółem "Gazety Wyborczej" wyniosła w czerwcu 66 358 egz.
"Fakt" (Ringier Axel Springer Polska) miał średnią sprzedaż ogółem 178 150 egz. (spadek o 14,75 proc.), "Super Express" (Grupa ZPR Media) – 89 734 egz. (spadek o 18,68 proc.), "Gazeta Wyborcza" (Agora) – 66 358 egz. (spadek o 19,74 proc.), "Rzeczpospolita" (Gremi Media) – 40 261 egz. (spadek o 4,42 proc.), "Dziennik Gazeta Prawna" (Infor Biznes) – 31 286 egz. (spadek o 3,34 proc.), "Gazeta Podatkowa" (Wydawnictwo Podatkowe Gofin) – 22 269 egz. (spadek o 1,48 proc.), "Przegląd Sportowy" (RAS Polska) – 14 673 egz. (spadek o 27,56 proc.), "Gazeta Polska Codziennie" (Forum) – 11 368 egz. (spadek o 13,34 proc.), "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) - 9449 egz. (spadek o 0,7 proc.), "Parkiet Gazeta Giełdy" (Gremi Media) - 3690 egz. (spadek o 4,26 proc.). Łącznie średnia sprzedaż dzienników ogólnopolskich należących do ZKDP wyniosła w kwietniu 467 238 egz. (spadek o 14,4 proc. rok do roku).
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa, audyt ZKDP. (JSX)
(JSX, 06.08.2020)