Grzegorz Wilk przeszedł z Grupy ZPR Media do Tidala
Grzegorz Wilk kierował Pracownią Kreatywną Time przez ponad cztery lata (fot. materiały prasowe Grupy ZPR Media)
Grzegorz Wilk, dotychczas dyrektor Pracowni Kreatywnej Time (Grupa ZPR Media), przeszedł do serwisu streamingowego Tidal.
Wilk został marketing managerem na Europę Środkową i Wschodnią. W Grupie ZPR Media pracował od 2005 roku, a Pracownią Kreatywną Time kierował od lutego 2016 roku. Zaczynał jako dziennikarz informacyjny Radia Eska Poznań. Zespół Pracowni Kreatywnej Time został połączony z kierowanym przez Michała Marzysza działem wsparcia sprzedaży prasy i internetu - powstał w ten sposób dział wsparcia sprzedaży radia, magazynów i internetu (dyrektorem jest Marzysz).
Od czerwca 2020 roku marketing managerem Tidala na Europę Środkową i Wschodnią jest również Łukasz Modzelewski. W latach 2003-2016 pracował w 4fun Media, od września 2009 roku jako digital media director. Później związał się z należącą do tej grupy agencją FCB Bridge2Fun.
Jednocześnie z Tidala odeszli Izabella Kasprzyk i Mateusz Nowak, marketing managerowie na Europę Środkową i Wschodnią. Oboje przeszli do działu marketingu Huawei Consumer Business Group.
(KOZ, 05.08.2020)