Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Sierpień 05, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Liczba abonentów UPC Polska wzrosła o 1,8 proc.

Ubyło klientów korzystających z telefonii stacjonarnej (fot. Pexels.com)

Operator kablowy UPC Polska na koniec pierwszego półrocza 2020 roku miał 1,494 mln abonentów - o 1,8 proc. więcej niż na koniec takiego okresu 2019 roku.

Z danych opublikowanych przez operatora wynika, że z usług telewizji cyfrowej UPC korzystało na koniec czerwca 1,07 mln klientów (o 1,1 proc. więcej niż rok wcześniej), z telewizji analogowej - 217,2 tys. (o 22,7 proc. więcej), internetu - 1,25 mln (o 3,9 proc. więcej), telefonii stacjonarnej - 660,7 tys. (o 2,7 proc. mniej), a telefonii komórkowej - 22,2 tys. (rok wcześniej 3 tys.).

Abonenci UPC Polska wykupili w sumie 3,198 mln usług - o 2,6 proc. więcej niż przed rokiem.

(KOZ, 05.08.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.