Liczba abonentów UPC Polska wzrosła o 1,8 proc.

Ubyło klientów korzystających z telefonii stacjonarnej (fot. Pexels.com)
Operator kablowy UPC Polska na koniec pierwszego półrocza 2020 roku miał 1,494 mln abonentów - o 1,8 proc. więcej niż na koniec takiego okresu 2019 roku.
Z danych opublikowanych przez operatora wynika, że z usług telewizji cyfrowej UPC korzystało na koniec czerwca 1,07 mln klientów (o 1,1 proc. więcej niż rok wcześniej), z telewizji analogowej - 217,2 tys. (o 22,7 proc. więcej), internetu - 1,25 mln (o 3,9 proc. więcej), telefonii stacjonarnej - 660,7 tys. (o 2,7 proc. mniej), a telefonii komórkowej - 22,2 tys. (rok wcześniej 3 tys.).
Abonenci UPC Polska wykupili w sumie 3,198 mln usług - o 2,6 proc. więcej niż przed rokiem.
(KOZ, 05.08.2020)
