Grupa Eurozet wprowadza markę  |  Zezwolenia dla dziennikarzy na pobyt w strefie buforowej  |  Polskie Linie Lotnicze LOT planują przetarg  |  Polska Press przygotowała się na Euro 2024  |  TVP 1 zakończy emisję telenoweli  |  Nowa audycja filmowa w Radiu 357  |  Wakacje w radiu Tok FM  |  Najbardziej angażujący profil na Facebooku wśród wojewodów  |  Radio Płońsk może poszerzyć zasięg  |  Trwa nabór na studia dziennikarskie  |  GroupM podnosi prognozy  |  Globalny przetarg mediowy Volkswagena  |  BeDigital  |  Future.Company wprowadza ofertę dla agencji  |  Sprawa X przeciw Media Matters o zniesławienie  |  Amazon zapłaci prawie 200 mln dol. za naruszenie patentów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Eurozet wprowadza markę  |  Zezwolenia dla dziennikarzy na pobyt w strefie buforowej  |  Polskie Linie Lotnicze LOT planują przetarg  |  Polska Press przygotowała się na Euro 2024  |  TVP 1 zakończy emisję telenoweli  |  Nowa audycja filmowa w Radiu 357  |  Wakacje w radiu Tok FM  |  Najbardziej angażujący profil na Facebooku wśród wojewodów  |  Radio Płońsk może poszerzyć zasięg  |  Trwa nabór na studia dziennikarskie  |  GroupM podnosi prognozy  |  Globalny przetarg mediowy Volkswagena  |  BeDigital  |  Future.Company wprowadza ofertę dla agencji  |  Sprawa X przeciw Media Matters o zniesławienie  |  Amazon zapłaci prawie 200 mln dol. za naruszenie patentów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Eurozet wprowadza markę  |  Zezwolenia dla dziennikarzy na pobyt w strefie buforowej  |  Polskie Linie Lotnicze LOT planują przetarg  |  Polska Press przygotowała się na Euro 2024  |  TVP 1 zakończy emisję telenoweli  |  Nowa audycja filmowa w Radiu 357  |  Wakacje w radiu Tok FM  |  Najbardziej angażujący profil na Facebooku wśród wojewodów  |  Radio Płońsk może poszerzyć zasięg  |  Trwa nabór na studia dziennikarskie  |  GroupM podnosi prognozy  |  Globalny przetarg mediowy Volkswagena  |  BeDigital  |  Future.Company wprowadza ofertę dla agencji  |  Sprawa X przeciw Media Matters o zniesławienie  |  Amazon zapłaci prawie 200 mln dol. za naruszenie patentów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 05, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Wiadomości" z największą widownią spośród programów informacyjnych

"Wiadomości" w TVP 1 i TVP Info oglądąło łącznie 2,4 mln widzów (fot. materiały prasowe)

W lipcu, uwzględniając emisję w kanałach informacyjnych, wzrosła widownia głównych programów informacyjnych Telewizji Polskiej.

"Fakty" w TVN oglądało średnio 2,01 mln widzów, czyli o 234 tys. mniej niż w lipcu 2019 roku. Do TVP 1 "Wiadomości" przyciągały 1,72 mln widzów (o 83 tys. mniej), a "Teleexpress" - 1,52 mln (o 79 tys. mniej). "Wydarzenia" w Polsacie gromadziły 1,3 mln widzów (o 443 tys. mniej), a "Panorama" w TVP 2 - 817 tys. widzów (o 23 tys. mniej).

Przy uwzględnieniu emisji w kanałach informacyjnych "Wiadomości" w TVP 1 i TVP Info miały łącznie średnio 2,4 mln widzów (o 140 tys. więcej), "Fakty" w TVN i TVN 24 BiS - 2,29 mln widzów (o 150 tys. mniej), "Teleexpress" w TVP 1 i TVP Info - 2,16 mln widzów (o 74 tys. więcej), "Wydarzenia" w Polsacie i w Polsat News - 1,55 mln widzów (o 335 tys. mniej), a "Panorama" w TVP 2 i TVP Info - 1,26 mln widzów (o 88 tys. więcej).

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 05.08.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.